4
1578
0
2 ماه پیش
سرویس استریم Apple TV+ اولین تریلر از سریال کمدی “Bad Monkey” با بازی وینس وان را منتشر کرد.  ...

سرویس استریم Apple TV+ اولین تریلر از سریال کمدی “Bad Monkey” با بازی وینس وان را منتشر کرد.

 

این سریال بر اساس کتاب پرفروشی از کارل هیاسن به همین نام ساخته شده است. وینس وان نقش اندرو یانسی را بازی میکند که از نیروی پلیس میامی اخراج شده و حالا یک مامور بهداشت در جزیره‌ی کیز است. ولی پس از پیدا شدن یک دست توسط توریست‌ها به یک پرونده بر میخورد و متوجه میشود که اگر قتل را ثابت کند، دوباره میتواند پلیس شود. فقط باید از دست یک گروه از آدم‌های عجیب و غریب در فلوریدا و یک میمون بد نجات پیدا کند.

 

سریال “Bad Monkey” توسط بیل لورنس ساخته شده است که قبلا بر روی سریال پر طرفدار و پایان یافته‌ی “Ted Lasso” و همچنین سریال در حال پخش “Shrinking” با سرویس استریم اپل همکاری داشته است.

 

به غیر از وینس وان، بازیگرانی همچون ال اسکات کالدول، راب دلینی، مردیث هگنر، ناتالی مارتینز، الکس موفات، میشل موناگن، رونالد پیت و جودی ترنر اسمیت در این سریال حضور دارند. همچنین بازیگران با اسم و رسم‌تری همچون زک برف، جان اورتیز، اشلی نیکول بلک، اسکات گلن و شارلوت لورنس نیز به عنوان بازیگران مهمان در این سریال حاضر خواهند بود.

 

بیل لورنس سریال را برای تلویزیون تهیه کرده و تیه کننده‌ی اجرایی و شورانر سریال نیز خواهد بود. وینس وان علاوه بر بازیگری تهیه کننده‌ی اجرایی سریال نیز می‌باشد. جف اینگولد، لیسا کاتزر، مت تارزس و مارکوس سیگا نیز سایر تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند. این سریال توسط استدیوی برادران وارنر و همچنین استدیوی دوزر تهیه شده است.

 

“Bad Monkey” قرار است در تاریخ 14 آگوست (23 مرداد) با پخش دو قسمت آغاز به کار کند و سپس با پخش هفتگی تا 9 اکتبر (18 مهر) ادامه خواهد یافت.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید