1
1862
0
1 روز پیش
اولین تریلر از فیلم “A Complete Unknown” بر اساس زندگینامه‌ی باب دیلن با بازی تیموتی شالامه منتشر شد.  ...

اولین تریلر از فیلم “A Complete Unknown” بر اساس زندگینامه‌ی باب دیلن با بازی تیموتی شالامه منتشر شد.

 

در ماه دسامبر امسال قرار است یک درام بیوگرافی به نویسندگی جیمز منگولد و جی کاکس روی پرده‌ی سینماها برود. داستان زندگی خواننده‌ی افسانه‌ای موسیقی محلی که از شهر نیویورک شروع میشود و به لحظه‌ی سرنوشت سازی میرسد که در سال 1965 و در فستیوال موسیقی نیوپورت گیتار الکتریکیش را برمیدارد و اجرای مشهورش را انجام میدهد.

 

در تریلر تیموتی شالامه در خیابان‌های منهتن قدم برمیدارد و از کنار مکان‌های مورد علاقه‌ی باب دیلن مانند کافه وا؟ و هتل چلسی عبور میکند. اجرای هیجان انگیزی از آهنگ اعتراضی باب دیلن در سال 1963 به نام “باران سختی قراره ببارد” را به نمایش میگذارد. و سپس مثلث عشقی بین باب دیلن و جون بائز (با بازی مونیکا باربرو) و سیلویو روسو (با بازی ال فنینگ) شکل میگیرد. ظاهرا شخصیت سیلویو روسو نسخه‌ی غیرواقعی‌شده‌ای از دوست دختر آن زمان دیلن به نام سوز روتولو است و عکسش بر روی کاور آلبوم The Freewheelin باب دیلن قرار گرفته بود.

 

ادوارد نورتون در نقش پیت سیگر، بوید هالبروک در نقش جانی کش، پی جی بایرن در نقش هارولد لونتال، اسکات مک نیری در نقش وودی گاتری، دن فاگلر در نقش آلبرت گروسمن و ویل هریسون در نقش باب نیوویرث در این فیلم حضور دارند.

 

مراحل تولید فیلم در ماه مارچ و در شهر نیویورک و نیوجرسی آغاز شد و عکس‌هایی که از تیموتی شالامه به بیرون درز کرد در شبکه‌های اجتماعی بسیار پر بازدید شد.

 

فیلم “A Complete Unknown” توسط استدیوی Searchlight Pictures تولید شده است و فرد برگر، الکس هاینمن، پیت جیسن، باب بوکمن، آلن گاسمر، جف رزن، تیموتی شالامه و جیمز منگولد تهیه کنندگان فیلم هستند.

 

“A Complete Unknown” قرار است در تاریخ 4 اکتبر (13 مهر) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

0
898
0
1 روز پیش
سرویس استریم Apple TV+ اولین تریلر از سریال کمدی “Bad Monkey” با بازی وینس وان را منتشر کرد.  ...

سرویس استریم Apple TV+ اولین تریلر از سریال کمدی “Bad Monkey” با بازی وینس وان را منتشر کرد.

 

این سریال بر اساس کتاب پرفروشی از کارل هیاسن به همین نام ساخته شده است. وینس وان نقش اندرو یانسی را بازی میکند که از نیروی پلیس میامی اخراج شده و حالا یک مامور بهداشت در جزیره‌ی کیز است. ولی پس از پیدا شدن یک دست توسط توریست‌ها به یک پرونده بر میخورد و متوجه میشود که اگر قتل را ثابت کند، دوباره میتواند پلیس شود. فقط باید از دست یک گروه از آدم‌های عجیب و غریب در فلوریدا و یک میمون بد نجات پیدا کند.

 

سریال “Bad Monkey” توسط بیل لورنس ساخته شده است که قبلا بر روی سریال پر طرفدار و پایان یافته‌ی “Ted Lasso” و همچنین سریال در حال پخش “Shrinking” با سرویس استریم اپل همکاری داشته است.

 

به غیر از وینس وان، بازیگرانی همچون ال اسکات کالدول، راب دلینی، مردیث هگنر، ناتالی مارتینز، الکس موفات، میشل موناگن، رونالد پیت و جودی ترنر اسمیت در این سریال حضور دارند. همچنین بازیگران با اسم و رسم‌تری همچون زک برف، جان اورتیز، اشلی نیکول بلک، اسکات گلن و شارلوت لورنس نیز به عنوان بازیگران مهمان در این سریال حاضر خواهند بود.

 

بیل لورنس سریال را برای تلویزیون تهیه کرده و تیه کننده‌ی اجرایی و شورانر سریال نیز خواهد بود. وینس وان علاوه بر بازیگری تهیه کننده‌ی اجرایی سریال نیز می‌باشد. جف اینگولد، لیسا کاتزر، مت تارزس و مارکوس سیگا نیز سایر تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند. این سریال توسط استدیوی برادران وارنر و همچنین استدیوی دوزر تهیه شده است.

 

“Bad Monkey” قرار است در تاریخ 14 آگوست (23 مرداد) با پخش دو قسمت آغاز به کار کند و سپس با پخش هفتگی تا 9 اکتبر (18 مهر) ادامه خواهد یافت.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

4
1159
0
1 روز پیش
تریلری از فیلم ترسناک “Speak No Evil” با بازی جیمز مک اووی منتشر شد.   در این فیلم از...

تریلری از فیلم ترسناک “Speak No Evil” با بازی جیمز مک اووی منتشر شد.

 

در این فیلم از استدیوی Blumhouse که بازسازی فیلم ترسناک دانمارکی در سال 2022 است، جیمز مک اووی نقش یک پدر را بازی میکند که یک وجهه‌ی تاریک دارد، یک فیلم تاریک در مورد خانواده‌ای است که دو دوست را به خانه‌ی روستایی و ساده‌شان در بیرون از شهر دعوت میکنند. زمانی که اتفاقات بدی شروع به افتادن میکند سفرشان به جهنم تبدیل میشود.

 

در تریلر ترسناکی که به تازگی منتشر شده نشان داده میشود که شخصیت جیمز مک اووی به سادگی از دست بچه‌ها عصبانی میشود و نگاه‌های ناجوری میکند، ولی این حداقل مشکل مهمانان خانه است.

 

جیمز واتکینز، کارگردان فیلم “Speak No Evil” این تریلر را در جشنواره‌ی CinemaCon ارائه کرد؛ جشنواره‌ی سالانه‌ای که برای مالکان سالن‌های سینما برگزار میشود و در حال حاضر در شهر لاس وگاس در جریان است. واتکینز شخصیت دوگانه‌ی جیمز مک اووی را تحسین میکند که علی رغم داشتن شخصیت مهربان و صمیمانه در دنیای واقعی خیلی خوب نقش‌های ترسناک را در فیلم‌هایی مانند “Split” و “Glass” و حالا در “Speak No Evil” ارائه کرده است.

 

جیمز واتکینز در سالن سیزر پالاس و در حضور مالکان سالن‌های سینما گفت: جیمز شخصیت خیلی مهربان و دست و دل باز و بامزه و پر جذبه‌ای داره ولی خیلی خوب بلده به شکل عمیقی در نقشش فرو بره و شخصیت ترسناکی رو به تصویر بکشه. جیمز مک اووی به خاطر برنامه‌ی کاری نتوانست در جشنواره‌ی CinemaCon حضور پیدا کند.

 

فیلم “Speak No Evil” در شهر گلوسستر شایر انگلستان فیلمبرداری شده است و واتکینز به شوخی گفت: فیلمبرداری مثل اردوی تابستانی بود ولی یکم غافلگیری بیشتری داشت.

 

“Speak No Evil” قرار است در تاریخ 13 سپتامبر (22 شهریور) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

1
1017
0
1 روز پیش
تریلر نهایی فیلم “Borderlands” با بازی کیت بلانشت، کوین هارت و جیمی لی کرتیس منتشر شد. این فیلم اقتباسی...

تریلر نهایی فیلم “Borderlands” با بازی کیت بلانشت، کوین هارت و جیمی لی کرتیس منتشر شد. این فیلم اقتباسی از بازی ویدئویی به همین نام است.

 

Borderlands” بر اساس بازی ویدئویی به همین نام و در سبک تیراندازی شخص اول از استدیوی Gearbox Software است. در فیلم کیت بلانشت نقش شخصیت اصلی فیلم به نام لیلیث را یازی میکند. لیلیث یک قانون شکن است که پس از استخدامش توسط یک اسلحه‌ساز به نام اطلس (با بازی ادگار رامیرز) برای پیدا کردن دختر گمشده‌اش، به سیاره‌ی خود یعنی پاندورا برمیگردد. لیلیث برای ماموریتش یک گروه شامل پنج نفر دیگر برای جستجوی سیاره‌ی خطرناک تشکیل میدهد. سایر نفرات گروه شامل کوین هارت، جیمی لی کرتیس، آریانا گرین بلت و فلورین مانتینو هستند و جک بلک صداگذار رباتی به نام کلپ ترپ است.

 

بازیگران دیگری مانند هیلی بنت، جینا گرشن، شایان جکسون، استیون بویر، چارلز بابالولا، الیویر ریچرز، جنینا گاوانکار، بنجامین بایرون دیویس، رایان ردموند و بابی لی نیز در این فیلم حضور دارند. پن ژیلت، شعبده باز معروف و از صداگذاران بازی “Borderlands 3” نیز حضور کوتاهی در این فیلم خواهد داشت.

 

استدیوی لاینز گیت از سال 2015 به دنبال ساخت فیلمی بر اساس بازی‌های “Borderlands” بود. مراحل رسمی ساخت فیلم در سال 2020 کلید خورد و صحبت از کارگردانی ایلای راث برای این فیلم شد. فیلمبرداری فیلم از آپریل تا ژوئن 2021 در مجارستان انجام شد. آری آراد و آوی آراد تهیه کنندگی فیلم را برای شرکت Arad Productions و اریک فایگ برای شرکت Picturestart انجام دادند.

 

مجموعه بازی‌های “Borderlands” از سال 2009 شروع شد و استدیوی بازی سازی 2K Games اولین قسمت را ارائه داد و پس از آن چندین بازی دیگر از دنیای “Borderlands” ساخته شد. این مجموعه‌ی بازی‌ها بیش از 60 میلیون نسخه فروش داشتند و بیش از یک میلیارد دلار درآمدزایی کرده‌اند.

 

“Borderlands” قرار است در تاریخ 9 آگوست (18 مرداد) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

2
1384
0
2 روز پیش
اولین تریلر از فیلم وسترن “The Thicket” با بازی پیتر دینکلج و جولیت لوئیس منتشر شد. پیتر دینکلج و...

اولین تریلر از فیلم وسترن “The Thicket” با بازی پیتر دینکلج و جولیت لوئیس منتشر شد. پیتر دینکلج و جولیت لوئیس در این فیلم وسترن نقش دو قاتل بی‌رحم را بازی خواهند کرد.

 

پیتر دینکلج بازیگر سریال “Game of Thrones” در این فیلم نقش یک جایزه‌بگیر به نام رجینالد جونز را بازی میکند که قرار است با جایزه‌بگیر دیگری به نام کات تروت بیل رقابت و دشمنی سختی داشته باشد.

 

در تریلر مشاهده میشود که این فیلم وسترن به شدت مظمون تاریکی دارد و جولیت لوئیس و پیتر دینکلج دو قانون شکن خاص و آدمکش‌های خونسرد و بی‌رحم هستند.

 

کات تروت بیل رهبر یک گروه گانگستری است. رجینالد جونز یک قبر دزد الکلی و پسر یک برده‌ی سابق است. جک نیز یک مرد جوان و معصوم است. پس از اینکه گروه بیل، خواهر جک را می‌دزدند، رجینالد و جک عازم سفر برای نجات خواهر جک از دست بیل میشوند و به یک شهر بی قانون به نام بیشه‌ی بزرگ میرسند. وقایع فیلم “The Thicket” در تگزاس یک قرن پیش اتفاق می‌افتد.

 

شخصیت جک توسط لوان هاوک ایفا میشود. لوان هاوک پسر ایتان هاوک و اوما تورمن است.

 

علاوه بر پیتر دینکلج، جولیت لویس و لوان هاوک، اسمی کرید مایلز، میکون بلیر، اندرو شولز، جیمز هتفیلد، دیوید میدتاندر، آرلیس هاوارد، لسلی گریس و گبنگا آکیناگبه سایر بازیگران این فیلم هستند.

 

فیلمنامه‌ی “The Thicket” را کریس کلی بر اساس رمانی به همین نام از جو آر لنسدیل نوشته است.

 

تهیه کنندگان این فیلم مستقل از استدیوی فیلمسازی Tubi Films شامل پیتر دینکلج، دیوید گینزبرگ، آندره ال سوم، جیانی نوناری، کدی واناسیریکول، برایان او شی، چد اوکس، مایکل فریسلو، الیوت لستر و شانون گالدینگ می‌باشند.

 

بلیر وارد، آندرس اردن، اریک هاربرت، جیوانا تریشیتا، نت مک کورمیک، دنی گاسمن، رابین نوروود و آدریانا لیما تهیه کنندگان اجرایی این فیلم هستند.

 

“The Thicket” قرار است در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور) از سرویس استریم Tubi پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

2
1078
0
2 روز پیش
شبکه‌ی پیکاک اولین تریلر از مینی سریال “Fight Night” را منتشر کرد. این مینی سریال داستان یک سرقت میلیون...

شبکه‌ی پیکاک اولین تریلر از مینی سریال “Fight Night” را منتشر کرد. این مینی سریال داستان یک سرقت میلیون دلاری است.

 

سریال “Fight Night” بر اساس یک پادکست جنایی از سرویس iHeart به همین نام ساخته شده است. داستان سریال در سال 1970 در آتلانتا و روزی که محمد علی کلی مبارزه‌ی معروفش با جری کواری را انجام داد اتفاق می‌افتد.

 

خلاصه‌ی داستان رسمی، سریال را اینگونه شرح میدهد: زمانی که یک کلاهبردار به نام چیکن من (با بازی کوین هارت) یک افترپارتی با لیستی از ثروتمندان کشور برگزار میکند تا مبارزه را جشن بگیرند، آن شب با پر سر و صداترین سرقت دنیای تبهکاران در تاریخ آتلانتا به پایان میرسد. چیکن من به عنوان مظنون اصلی این جنایت شناخته میشود ولی خودش را به آب و آتش میزند تا نامش را مبرا کند ولی ابتدا باید جی‌دی هادسون (با بازی دان چیدل) را متقاعد کند. هادسون یکی از اولین کارآگاهان سیاهپوست نیروی پلیس آتلانتا است که وظیفه دارد متهمان را شناسایی و دستگیر کند.

 

کوین هارت نقش اول این سریال پر ستاره را ایفا میکند. ساموئل ال جکسون، تاراجی پی هنسون، دان چیدل و ترنس هاوارد سایر بازیگران این سریال هستند. بازیگرانی مانند کلوئی بیلی، مارشا استفانی بلیک، دکستر داردن، لوری هاروی و سینگوا والز نیز بازیگران مهمان سریال خواهند بود.

 

شی اوگبونا سازنده‌ی سریال است و به همراه جیسون هورویچ شورانر سریال نیز خواهد بود. علاوه بر این دو نفر، کوین هارت، برایان اسمایلی، مایک استاین، ویل پکر، سابرینا ویند، کونال بایرن، کری لیبرمن، جف کیتینگ، لارس جیکوبسون، اریکا ال جانسون، مایک دنیلز و کریگ بروور (که کارگردانی چهار قسمت از سریال را نیز بر عهده داشته است) تهیه کنندگان اجرایی سریال می‌باشند.

 

“Fight Night” قرار است در تاریخ 5 سپتامبر (14 شهریور) از شبکه‌ی پیکاک پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

4
4858
1
2 روز پیش
تریلر رسمی قسمت دوم فیلم جوکر با نام “Joker: Folie à Deux” منتشر شد. در این فیلم موزیکال خواکین...

تریلر رسمی قسمت دوم فیلم جوکر با نام “Joker: Folie à Deux” منتشر شد. در این فیلم موزیکال خواکین فینیکس و لیدی گاگا قرار است آواز بخوانند و برقصند و آشوب بر پا کنند.

 

“Joker: Folie à Deux” ادامه‌ی فیلم “Joker” محصول استدیوی وارنر و دی سی است که برنده‌ی جایزه‌ی شیر طلایی در سال 2019 شد. این فیلم همچنین نامزد 11 جایزه‌ی اسکار نیز شد. خواکین فینیکس مجددا نقش جوکر را ایفا خواهد کرد و لیدی گاگا برای ایفای نقش هارلی کوئین به قسمت دوم پیوسته است.

 

به غیر از خواکین فینیکس و لیدی گاگا، برندان گلیسون، کاترین کینر، جیکوب لافلند و هری لاوتی سایر بازیگران قسمت دوم فیلم جوکر خواهند بود. همچنین ززی بیتز نیز مجددا برای ایفای نقش سوفی به قسمت دوم فیلم باز خواهد گشت.

 

قسمت دوم جوکر در ژانر موزیکال خواهد بود تا صحنه‌های بیشتری مانند رقص دیوانه‌وار خواکین فینیکس در قسمت اول را شاهد باشیم. ززی بیتز در مورد موزیکال بودن قسمت دوم گفت: به نظرم مردم غافلگیر خواهند شد. فکر نمیکنم اصلا انتظار چنین موزیکالی رو داشته باشند. همه‌ی ما به نوعی زندگی روزانه‌امون رو به شکل موزیکال و رقص جلوه میدیم. به نظرم قراره کار مثبتی باشه.

 

“Joker: Folie à Deux” هیچ ارتباطی با فیلم‌های دیگر دی‌سی نخواهد داشت و در دنیای جداگانه‌ای است. مثلا هارلی کوئین با بازی لیدی گاگا در دنیای کاملا متفاوتی با هارلی کوئین با بازی مارگو رابی در فیلم‌های “The Suicide Squad” و “Birds of Prey” یا هارلی کوئین با بازی کیلی کوکو در سریال انیمیشنی هارلی کوئین از شبکه‌ی Max قرار دارد.

 

تاد فیلیپس برای کارگردانی “Joker: Folie à Deux” مجددا بازگشته است. او همچنین فیلمنامه را با همکاری اسکات سیلور نوشته و تهیه کنندگی فیلم را به همراه بردلی کوپر بر عهده دارد.

 

“Joker: Folie à Deux” قرار است پس از اکران در جشنواره‌ی فیلم ونیز در تاریخ 4 اکتبر (13 مهر) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

2
4745
1
1 هفته پیش
لیست نامزدهای 76اُمین مراسم امی اعلام شد و سریال‌هایی که امسال نظر منتقدان را به خود جلب کردند برای...

لیست نامزدهای 76اُمین مراسم امی اعلام شد و سریال‌هایی که امسال نظر منتقدان را به خود جلب کردند برای تاریخ‌سازی آماده شدند.

 

سریال “Shogun” از شبکه‌ی FX با 25 نامزدی در صدر نامزدها قرار گرفته است. سریال “The Bear” نیز از همین شبکه با 23 نامزدی دومین سریال برتر امسال در جوایز امی خواهد بود. شبکه‌ی FX در مجموع با 93 نامزد در بخش‌های مختلف عدد فوق‌العاده‌ای را به ثبت رسانده است.

 

سریال “True Detective: Night Country” از شبکه‌ی HBO با 19 نامزدی بهترین عملکرد را در بین سریال‌های آنتولوژی یا مینی سریال‌ها داشت.

 

76اُمین مراسم جوایز امی رو 15 سپتامبر در سالن پیکاک لس‌آنجلس برگزار خواهد شد و برندگان جوابز خود را دریافت خواهند کرد. هنوز مجری برنامه مشخص نشده است.

 

 

بهترین سریال درام

“The Crown” (Netflix)

“Fallout” (Prime Video)

“The Gilded Age” (Max)

“The Morning Show” (Apple TV+)

“Mr. and Mrs. Smith” (Prime Video)

“Shōgun” (FX)

“Slow Horses” (Apple TV+)

“3 Body Problem” (Netflix)


بهترین سریال کمدی

“Abbott Elementary” (ABC)

“The Bear” (FX)

“Curb Your Enthusiasm” (Max)

“Hacks” (Max)

“Only Murders in the Building” (Hulu)

“Palm Royale” (Apple TV+)

“Reservation Dogs” (FX)

“What We Do in the Shadows” (FX)


بهترین سریال آنتولوژی یا مینی سریال

“Baby Reindeer” (Netflix)

“Fargo” (FX)

“Lessons in Chemistry” (Apple TV+)

“Ripley” (Netflix)

“True Detective: Night Country” (Max)


بهترین تاک شو

“The Daily Show”

“Jimmy Kimmel Live!”

“Late Night With Seth Meyers”

“The Late Show With Stephen Colbert”


بهترین ریلیتی شو

“The Amazing Race”

“RuPaul’s Drag Race”

“Top Chef”

“The Traitors”

“The Voice”


بهترین بازیگر مرد در سریال درام

Idris Elba (“Hijack”)

Donald Glover (“Mr. & Mrs. Smith”)

Walton Goggins (“Fallout”)

Gary Oldman (“Slow Horses”)

Hiroyuki Sanada (“Shōgun”)

Dominic West (“The Crown”)


بهترین بازیگر زن در سریال درام

Jennifer Aniston (“The Morning Show”)

Carrie Coon (“The Gilded Age”)

Maya Erskine (“Mr. and Mrs. Smith”)

Anna Sawai (“Shōgun”)

Imelda Staunton (“The Crown”)

Reese Witherspoon (“The Morning Show”)


بهترین بازیگر مرد در سریال کمدی

Matt Berry (“What We Do in the Shadows”)

Larry David (“Curb Your Enthusiasm”)

Steve Martin (“Only Murders in the Building”)

Martin Short (“Only Murders in the Building”)

Jeremy Allen White (“The Bear”)

D’Pharaoh Woon-A-Tai (“Reservation Dogs”)


بهترین بازیگر زن در سریال کمدی

Quinta Brunson (“Abbott Elementary”)

Ayo Edebiri (“The Bear”)

Selena Gomez (“Only Murders in the Building”)

Maya Rudolph (“Loot”)

Jean Smart (“Hacks”)

Kristen Wiig (“Palm Royale”)


بهترین بازیگر مرد در سریال آنتولوژی یا مینی سریال

Matt Bomer (“Fellow Travelers”)

Richard Gadd (“Baby Reindeer”)

Jon Hamm (“Fargo”)

Tom Hollander (“Feud: Capote vs. the Swans”)

Andrew Scott (“Ripley”)


بهترین بازیگر زن در سریال آنتولوژی یا مینی سریال

Jodie Foster (“True Detective: Night Country”)

Brie Larson (“Lessons in Chemistry”)

Juno Temple (“Fargo”)

Sofia Vergara (“Griselda”)

Naomi Watts (“Feud: Capote vs. the Swans”)


بهترین بازیگر مکمل زن در سریال درام

Christine Baranski (“The Gilded Age”)

Nicole Beharie (“The Morning Show”)

Elizabeth Debicki (“The Crown Netflix”)

Greta Lee (“The Morning Show”)

Lesley Manville (“The Crown”)

Karen Pittman (“The Morning Show”)

Holland Taylor (“The Morning Show”)


بهترین بازیگر مکمل مرد در سریال درام

Tadanobu Asano (“Shōgun”)

Billy Crudup (“The Morning Show”)

Mark Duplass (“The Morning Show”)

Jon Hamm (“The Morning Show”)

Takehiro Hira (“Shōgun”)

Jack Lowden (“Slow Horses”)

Jonathan Pryce (“The Crown”)


بهترین بازیگر مکمل زن در سریال کمدی

Carol Burnett (“Palm Royale”)

Liza Colón-Zayas (“The Bear”)

Hannah Einbinder (“Hacks”)

Janelle James (“Abbott Elementary”)

Sheryl Lee Ralph (“Abbott Elementary”)

Meryl Streep (“Only Murders In The Building”)


بهترین بازیگر مکمل مرد در سریال کمدی

Lionel Boyce (“The Bear”)

Paul W. Downs (“Hacks”)

Ebon Moss-Bachrach (“The Bear”)

Paul Rudd (“Only Murders In The Building”)

Tyler James Williams (“Abbott Elementary”)

Bowen Yang (“Saturday Night Live”)


بهترین بازیگر مکمل زن در سریال آنتولوژی یا مینی سریال

Dakota Fanning (“Ripley”)

Lily Gladstone (“Under The Bridge”)

Jessica Gunning (“Baby Reindeer”)

Aja Naomi King (“Lessons In Chemistry”)

Diane Lane (“Feud: Capote vs. The Swans”)

Nava Mau (“Baby Reindeer”)

Kali Reis (“True Detective: Night Country”)


بهترین بازیگر مکمل مرد در سریال آنتولوژی یا مینی سریال

Jonathan Bailey “(Fellow Travelers”)

Robert Downey Jr. (“The Sympathizer”)

Tom Goodman-Hill (“Baby Reindeer”)

John Hawkes (“True Detective: Night Country”)

Lamorne Morris (“Fargo”)

Lewis Pullman (“Lessons In Chemistry”)

Treat Williams (“Feud: Capote vs. The Swans”)


بهتری سریال انیمیشنی

Blue Eye Samurai

Bob’s Burgers

Scavengers Reign

The Simpsons

X-Men ’97

1 2 3 4 5 6 7 95 96 97 98 99 100 101