23
7620
2
1 سال پیش
تریلر رسمی انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شد: همه به خاطر داریم که در سال ۲۰۱۸ انیمیشن فوق...

تریلر رسمی انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شد: همه به خاطر داریم که در سال ۲۰۱۸ انیمیشن فوق العاده مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی (Spider-Man Into the Spider-Verse 2018) توانست جایزه بهترین انیمیشن سال را در مراسم اسکار به دست آورد، و حالا همگی منتظر ادامۀ این انیمیشن که مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Across the Spider-Verse) نام دارد هستیم. اخیراً تریلری از این انیمیشن منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

در ابتدای این تریلر «مورالز» را می بینیم که در بلندی جایی از شهر ایستاده است و با مادرش «ریو» در حال صحبت کردن می باشد؛ بعد از آن شاهد مقداری از ماجراجویی های جذاب مردعنکبوتی در سطح شهر می باشیم.

 

یکی از جذاب ترین صحنه های این تریلر قسمتی است که «استن لی» را می بینیم؛ مردی که خالق مردعنکبوتی و مقدار زیادی از ابرقهرمانانی است که با آن ها خاطره داریم. استن لی در نوامبر سال ۲۰۱۸ از دنیا رفت.

 

از هنرمندانی که در این انیمیشن صداپیشگی می کنند می توان اشاره کرد به: «دنیل کالویا»، «ریچل درچ»، «برایان تایری هنری»، «ایسا رای» و «اسکار آیزاک».

 

این انیمیشن قرار است در تاریخ ۲ ژوئن سال ۲۰۲۳ اکران خودش را در سینما ها آغاز کند. همچنین جا دارد اشاره کنیم که این انیمیشن بخش سومی نیز خواهد داشت که در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

 

 

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Amir.M.T
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    اوووف

  • ariashanehsaz
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    ممنون از دیجی موویز که این اخبار رو پوشش میده