27
10767
6
1 سال پیش
سومین تریلر از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شد: تریلر جدیدی از فیلم (Spider-Man: Across the Spider-Verse) دنباله...

سومین تریلر از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شد: تریلر جدیدی از فیلم (Spider-Man: Across the Spider-Verse) دنباله فیلم مردعنکبوتی: به سوی دنیای عنکبوتی (Spider-Man Into the Spider-Verse 2018) توسط سونی در کانال یوتیوب این شرکت منتشر شده است. در این تریلر شاهد قدرت واقعی شخصیت شرور داستان، «لکه» (با صداپیشگی جیسون شوارتزمن) هستیم. در حالی که شخصیت شرور ما در تریلرهای قبلی فیلم چندان خطرناک به نظر نمی‌رسید، تریلر جدید نشان می‌دهد که چگونه «لکه» می‌تواند جهان‌های موازی را تهدید کند. این تریلر را می‌توانید در انتهای این مطلب با زیرنویس فارسی اختصاصی تماشا کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

درضمن می‌توانید تریلرهای قبلی این فیلم را در اینجا و اینجا نیز تماشا کنید. همچنین اگر به پوستر و تصاویر این فیلم علاقمندید، می‌توانید از اینجا و اینجا به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

 

خیلی خوب است که ببینیم «لکه» در آخرین تریلر تبدیل به یک تهدید حیاتی‌تری می‌شود، چرا که قرار است او، شخصیت شرور اصلی اسپایدر من: در سراسر دنیای عنکبوتی و دنباله آن، (Spider-Man: Beyond the Spider-Verse) پس از موفقیت فیلم اول، به نویسندگی و تهیه‌کنندگی فیل لرد و کریستوفر میلر، باشد.

 

برای بیان داستان جذاب خود، اسپایدر من: در سراسر دنیای عنکبوتی در حال حاضر رکوردهای دنیای انیمیشن را به دلیل مدت زمان بالای پخش خو، جا به جا کرده است. برای همین، منطقی است که لرد و میلر تا آنجا که می‌توانند برای ساخت (Across the Spider-Verse) وقت بگذارند، چرا که این فیلم قرار است ده‌ها شخصیت کلیدی را در خود جای دهد. از صداپیشگان فیلم دنیای عنکبوتی می‌توان به جیک جانسون در نقش پیتر بی پارکر، هایلی استاینفلد در نقش گوئن، ایسا رائه در نقش جسیکا درو با نام مستعار اسپایدر وومن، کاران سونی در نقش مرد عنکبوتی هند، دانیل کالویا در نقش هابی براون/اسپایدر پانک، اشاره کرد. همچنین برایان تیری هنری در نقش پدر مایلز، جفرسون دیویس و لونا لورن ولز در نقش مادر مایلز، در میان بسیاری دیگر در این فیلم حضور خواهند داشت.

 

اسپایدر من: در سراسر دنیای عنکبوتی، در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ وارد سینماها می شود. پیش‌بینی می‌شود در دسامبر امسال نیز در نتفلیکس پخش شود. اسپایدر من: فرای دنیای‌عنکبوتی نیز در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

 

 

نظرات کاربـران

6
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Amir.M.T
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    این انیمیشن لایک داره

  • heis.soft
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    از رو تریلر میشه گفت تو imbd 9 رو میگیره

  • heunle
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    امید به زندگیم یه چسه بالا اومد

  • mohammad8431
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    بهترین انیمیشن سال

  • amb420
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    حس میکنم امتیاز این یکی بالای ۸٫۸ میشه! خیلی خفن به نظر میرسه

    • farshid1383
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      ۹ میگیره