16
14552
0
1 سال پیش
پوستر انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شد: چند روز پیش بود که طی خبری انتشار تریلر انیمیشن مرد...

پوستر انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شد: چند روز پیش بود که طی خبری انتشار تریلر انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Across the Spider-Verse) را اعلام کردیم؛ حالا اخیراً پوستر این انیمیشن به شدت مورد انتظار نیز منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

در این پوستر «مایلز مورالز» را می بینیم که وارونه ایستاده است و یک رد پنجه بزرگ بر روی لباسـش دیده می شود؛ در این تصویر تعداد زیادی از افراد عنکبوتی نیز در پشت سر او قرار دارند که از برخی از آن ها می شود نام برد از «اسپایدر وومن»؛ «مردعنکبوتی ۲۰۹۹» و…

 

قسمت اول این انیمیشن با نام مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی (Spider-Man Into the Spider-Verse 2018) در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و به شدت موفق شد؛ این انیمیشن توانست اسکار بهترین انیمیشن سال را دریافت کند. به علاوه این دو انیمیشن قرار است انیمیشن سومی نیز از این مجموعه وجود داشته باشد که در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

 

از صداپیشگانی که در این انیمیشن ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به «شامیک مور»، «هیلی استاینفلد»، «ایسا رای»، «جیک جانسون»، «دنیل کالویا»، «جیسون شوارتزمن»، «اسکار آیزاک»، «برایان تایری هنری» و «لورین ولز».

 

این انیمیشن در تاریخ ۲ ژوئن سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید