19
11422
1
1 سال پیش
تیزر جدید انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شد: همانطور که احتمالاً می دانید چند ماه دیگر تا اکران...

تیزر جدید انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شد: همانطور که احتمالاً می دانید چند ماه دیگر تا اکران مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Across the Spider-Verse 2022) زمان باقی مانده است و اخیراً تیزر جدیدی از این انیمیشن منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

در این تیزر پازنده ثانیه ای مقداری از صحنه های اکشن این انیمیشن را می بینیم و در انتهای این تیزر صدایی را می شنویم که در حال تهدید کردن «مایلر مورالز» می باشد و به او می گوید: تا ابد نمی‌ تونی فرار کنی، بچه!.

 

از هنرمندانی که در این انیمیشن صداپیشگی می کنند می توان اشاره کرد به: «دنیل کالویا»، «ریچل درچ»، «برایان تایری هنری»، «ایسا رای» و «اسکار آیزاک».

 

تا پیش از انتشار این تیزر اعلام شده بود که این فیلم در تاریخ ۲ جوئن سال ۲۰۲۳ اکران خودش را آغاز می کند، اما در تریلر جدید تاریخ جدید ۴ جوئن را می بینیم.

 

جا دارد اشاره کنیم که این انیمیشن آخرین قسمت این مجموعه نخواهد بود و قسمت دیگری از این انیمیشن درحال ساخت است که به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

 

می توانید تریلر رسمی و کامل این فیلم را از اینجا مشاهده کنید.

 

قسمت اول این مجموعه به نام مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی (Spider-Man Into the Spider-Verse 2018) در اسکار سال ۲۰۱۸ موفق شد جایزه بهترین انیمیشن سال را از آن خود کند.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • [email protected]
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    خفن ترین انیمیشن با اختلاففف