5
3203
0
1 سال پیش
اولین تریلر رسمی فیلم Chupa منتشر شد: فیلم جدید «جوناس کوارون» نویسندۀ فیلم گرانش (Gravity 2013) به نام چویا...

اولین تریلر رسمی فیلم Chupa منتشر شد: فیلم جدید «جوناس کوارون» نویسندۀ فیلم گرانش (Gravity 2013) به نام چویا (Chupa 2023) ساخته شده است و قرار است تا مدتی دیگر از طریق نتفلیکس منتشر شود، اخیراً اولین تریلر رسمی این فیلم اکشن، ماجراجویی و درام منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: الکس و خانواده اش به مکزیکو می روند تا اقوامشان را ملاقات کنند که ناگهان الکس در انباری خانه پدربزرگـش یک چوپاکابرا پیدا می کند و به همراه پسر عمه و دختر عمه اش برای نجات دادن این موجود افسانه ای وارد یک ماجراجویی می شوند.

 

چوپاکابرا یک موجود افسانه ای است که در آمریکای جنوبی زندگی می کند؛ به باور مردم، این موجود به دام ها حمله می کند و خون آن ها را می مکد.

 

از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «دیمان بیچیر»، «ایون ویتن»، «اشلی سیارا»، «نیکلاس وردوگو» و «کریستین اسلیتر».

 

در آگست سال ۲۰۲۰ بود که اعلام شد جوناس کوارون کارگردانی این فیلم را برای نتفلیکس انجام خواهد داد و فیلم در همان ماه وارد مرحله تولید شد تا بلاخره فیلمبرداری اصلی فیلم در اکتبر سال ۲۰۲۱ به پایان رسید.

 

این فیلم قرار است در تاریخ ۷ آپریل از نتفلیکس منتشر شود.

 

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید