7
3096
0
1 سال پیش
اولین تریلر سریال The Last Thing He Told Me با بازی جنیفر گارنر منتشر شد: یکی از سریال هایی...

اولین تریلر سریال The Last Thing He Told Me با بازی جنیفر گارنر منتشر شد: یکی از سریال هایی مورد انتظاری که قرار است تا مدتی دیگر پخش خودش را آغاز کند، مینی سریال آخرین چیزی که به من گفت (The Last Thing He Told Me) با بازی «جنیفر گارنر» می باشد که از روی رمانی به همین نام به قلم «لورا دیو» ساخته شده است. اخیراً اولین تریلر رسمی این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این سریال داستان زنی به نام هانا با بازی جنیفر گارنر را روایت می کند که ناگهان شوهرش ناپدید می شود؛ هانا و دختر ناتنی همسرش جستجو برای پیدا کردن او را آغاز می کنند. هانا هرچقدر بیشتر به دنبال شوهرش می گردد بیشتر متوجه می شود که شوهرش آن چیزی که ادعایش را می کرده نبوده است.

 

در این تریلر نمایی از اتفاقاتی که در سریال قرار است بیوفتند به ما داده می شود، و سوالات جالبی نیز مطرح می شوند.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «جنیفر گارنر»، «انگوری رایس»، «نیکلای کاستر والدو»، «آیشا تایلر»، «جف استالتس»، «دیوید مورس» و «ویکتور گاربر».

 

همانطور که در بالا اشاره کردیم این سریال از روی رمانی به قلم لورا دیو ساخته شده است و جا دارد اشاره کنیم که سازنده این سریال نیز لورا دیو و همسرش «جاش سینگر» می باشند.

 

این سریال قرار است از تاریخ ۱۴ آپریل سال ۲۰۲۳ پخش خودش را آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید