11
4577
1
1 سال پیش
اولین تریلر رسمی انیمیشن Ruby Gillman, Teenage Kraken منتشر شد: انیمیشن جدید «دریم ورکس» به نام رابی گیلمن، کراکن...

اولین تریلر رسمی انیمیشن Ruby Gillman, Teenage Kraken منتشر شد: انیمیشن جدید «دریم ورکس» به نام رابی گیلمن، کراکن جوان (Ruby Gillman, Teenage Kraken 2023) ساخته شده است و قرار است تا مدتی دیگر اکران خودش را اغاز کند، کارگردانی این انیمیشن بر عهده «کیرک دمیکو» بوده است که از دیگر اثار او می توان به انیمیشن ویوو (Vivo 2021) اشاره کرد. اخیراً اولین تریلر رسمی این انیمیشن منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

 

در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: یک دختر نوجوان خجالتی، متوجه می شود که در واقع عضو یک خانواده سلطنتی افسانه ای است که در اعماق دریا زندگی می کنند و کراکن نام دارند و سرنوشت او در همان اعماق ها است، سرنوشتی که بزرگتر از آنی است که تصورش را می کرد.

 

از مجموعه هنرمندانی که در این انیمیشن صداپیشگی کرده اند می توان اشاره کرد به «لانا کاندر»، «تونی کولت»، «انی مورفی»، «سم ریچاردسون»، «لیزا کوشی»، «ویل فورته»، «کولمن دومینگو»، «ادواردو فرانکو»، «رامونا یونگ»، «اکو کلوم»، «نیکول بایر» و «جین فوندا».

 

در تریلری که منتشر شده است، ابتدا با پیشینه کراکن ها آشنا می شویم و بعد از آن مقداری از صحنه های جذاب این انیمیشن را می بینیم و با داستان و شخصیت ها بیشتر اشنا می شویم.

 

این فیلم قرار است در تاریخ ۳۰ جوئن سال ۲۰۲۳ اکران خودش در سینما ها را آغاز کند.

 

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (10 ماه پیش)

    جالا کی میاد