5
3399
1
1 سال پیش
سریال Never Let Me Go سفارش ساخت گرفت: شبکه «اف ایکس» سفارش ساخت سریال «هرگز رهایم مکن» را داد....

سریال Never Let Me Go سفارش ساخت گرفت: شبکه «اف ایکس» سفارش ساخت سریال «هرگز رهایم مکن» را داد. این سریال از روی رمانی به همین نام به قلم «کازوئو ایشی‌گورو» اقتباس شده است.

 

از عوامل این سریال که قرار است بر روی پلتفرم «هولو» قرار بگیرد می شود اشاره کرد به «ملیسا اقبال» و «الکس گارلند» به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این سریال. در سینما یک اقتباس از این رمان وجود دارد که هرگز رهایم مکن (Never Let Me Go 2010) نام دارد و الکس گارلند یکی از نویسندگان آن فیلم نیز بوده است. همچنین اعلام شده که «ویولا پرتژون» بازیگر سریال (The Witcher)؛ «تریسی آلمن» بازیگر سریال (How I Met Your Mother) و «کلی مکدونالد» بازیگر فیلم (Goodbye Christopher Robin 2017) بازیگران نقش اصلی این سریال هستند.

 

«دی‌ان‌ای پرداکشنز» همراه با «اف‌ایکس پرداکشنز» و «سرچلایت پیکچرز» این سریال را تولید خواهند کرد. دی‌ان‌ای پرداکشنز و سرچلایت پیکچرز در فیلم اقتباس شده سال ۲۰۱۰ نیز همکاری داشته اند.

 

«جینا بالیان» رئیس «اف‌ایکس اینترتیمنت» در بیانه ای گفته است: “هرگز رهایم مکن یک رمان مدرن است که ملیسا اقبال و تیم خلاقـش آن را به شکل درخشانی برای اف‌ایکس اقتباس کرده اند.” همچنین او مقداری درمورد تم داستان سریال صحبت کرد و گفت این داستان مضامین نگران کننده زندگی را در خود جای داده است و در آخر از همکارانش در دی‌ان‌ای پرداکشنز و سرچلایت پیکچرز تقدیر کرد.

 

همچنان زمان مشخصی برای پخش این سریال به صورت رسمی اعلام نشده است.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • عطیه
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    اعصاب‌هاتون رو آماده کنیم که ناراحت‌کننده‌ترین سریال تاریخ داره میاد.