12
9433
0
1 سال پیش
تصویر جدید فیلم Spider-Man Across the Spider-Verse منتشر شد: امروز و فردا آخرین روز های سال میلادی ۲۰۲۲ هستند...

تصویر جدید فیلم Spider-Man Across the Spider-Verse منتشر شد: امروز و فردا آخرین روز های سال میلادی ۲۰۲۲ هستند و از بعد از آن سال ۲۰۲۳ را آغاز خواهیم کرد؛ همانطور که احتمالاً می دانید مورد انتظار ترین انیمیشنی که قرار است در این سال جدید بر روی پرده برود انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Across the Spider-Verse) است که قسمت اولـش به نام مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی (Spider-Man Into the Spider-Verse 2018) موفق شد اسکار بهترین انیمیشن سال را در سال ۲۰۱۸ مال خود کند. اخیراً تصویر جدیدی از این انیمیشن منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

در این تصویر شخصیت اصلی این انیمیشن یعنی «مایلز مورالز» را می بینیم که درحال مبارزه با «مردعنکبوتی ۲۰۹۹» می باشد و مردعنکبوتی ۲۰۹۹ درحال فشار دادن او به دیوار است. به نظر می رسد که این شخصیت قرار است در این قسمت راز های تاریک زیادی داشته باشد که برای فهمیدن آن ها باید تا اکران فیلم صبر کنیم.

 

مدتی پیش نیز اولین تریلر این انیمیشن منتشر شد که در آن هم شاهد این مبارزه بوده ایم؛ می توانید این تریلر را از اینجا مشاهده کنید.

 

این فیلم قرار است در تاریخ ۲ ژوئن سال ۲۰۲۳ اکران خودش در سینما ها را آغاز کند و همچنین جا دارد اعلام کنیم که این فیلم قسمت سومی نیز خواهد داشت که در سال ۲۰۲۴ منتشر می شود.

 

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید