12
4227
0
1 سال پیش
اولین تیزر رسمی سریال The Regime با بازی کیت وینسلت منتشر شد: یکی از سریال های مورد انتظار «اچ...

اولین تیزر رسمی سریال The Regime با بازی کیت وینسلت منتشر شد: یکی از سریال های مورد انتظار «اچ بی او» که احتمالاً افراد زیادی منتظر انتشارش هستند، سریال رژیم (The Regime) با بازی «کیت وینسلت» می باشد. در ابتدا قرار نام این سریال قصر باشد اما اخیراً به رژیم تغییر نام داده است. بعد از مدت ها انتظار بلاخره اولین تیزر رسمی این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

تمرکز این سریال بر روی داستان یک رژیم استبدادی مدرن است که در تلاش است بر سر کار بماند، این سریال داستان سال آخر این رژیم را روایت می کند.

 

از دیگر بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به: «کیت وینسلت»، «ماتیاس خونارتس»؛ «آندره‌آ ریسبرو»؛ «هیو گرانت»؛ «گیوم گالین» و «مارتا پلیمپتن».

 

یکی از دلایلی که مخاطبین امید بسیار زیادی به این سریال دارند، نویسنده آن یعنی «ویل تریسی» می باشد که پیش از این آثار موفقی مانند سریال وراثت (Succession) و فیلم صورت‌غذا (The Menu 2022) را در کارنامه کاری خود دارد.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۲۵ فروردین سال ۱۴۰۲ هیچ تاریخی برای آغاز پخش این سریال اعلام نشده است و تنها می دانیم که قرار است در سال ۲۰۲۴ پخش خودش را آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید