9
4966
2
1 سال پیش
سریال Warrior Nun پس از دو فصل توسط نتفلیکس کنسل شد: یک ماه از انتشار دومین فصل سریال راهبه...

سریال Warrior Nun پس از دو فصل توسط نتفلیکس کنسل شد: یک ماه از انتشار دومین فصل سریال راهبه جنگجو (Warrior Nun) توسط نتفلیکس می گذرد و امروز «ددلاین» طی خبری اعلام کرده است که این پلتفرم تصمیم گرفته است به ساخت این سریال ادامه ندهد. فصل دوم این سریال پس از پخشـش سه هفته در لیست ده سریال برتر انگلیسی زبان نتفلیکس قرار گرفت.

 

این سریال داستان «اوا سیلوا» را روایت می کند، یک دختر ۱۹ ساله که در حالی که در کمرش یک شی جاسازی شده در یک سردخانه بیدار می شود، او همچنین چندین قدرت پیدا کرده است و از همینجا زندگی اش برای همیشه تغییر می کند. این سریال بر اساس کتاب مصور «آریلا راهبهٔ سلحشور» اثر «بن دان» ساخته شده است.

 

از بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش می کردند می توان اشاره کرد به «آلبا بپتیستا»، «تویا ترنر»، «تکلا رویتن»، «لورنا آندریا»، «کریستینا تونتری» و «تریستان اوجوا»

 

پس از کنسلی سریال پسر حرامزاده و خود شیطان (The Bastard Son & The Devil Himself) این دومین سریالی می باشد که در روز های گذشته توسط این پلتفرم کنسل شده است. همچنین جا دارد اعلام کنیم که سریال ونزدی (Wednesday) محصول نتفلیکس اخیراً موفق شده است نامزد دریافت بهترین سریال کمدی یا موزیکال در جوایز گلدن گلوب بشود.

 

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Reza.rb7
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    مسخرشو در آورده دیگه این نتفلیکس

  • Pesarak
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    نهههههههه