12
2502
0
1 سال پیش
مت ریوز درحال کار بر روی ادامه فیلم The Batman می‌باشد: اخیراً «مت ریوز» به مناسبـت ۱۵ ساله شدن...

مت ریوز درحال کار بر روی ادامه فیلم The Batman می‌باشد: اخیراً «مت ریوز» به مناسبـت ۱۵ ساله شدن فیلم کلاورفیلد (Cloverfield 2008) مصاحبه ای اختصاصی را با «کلایدر» انجام داده است و در این مصاحبه تایید کرده است که درحال کار بر روی ساخت ادامه ای برای فیلم بتمن (The Batman 2022) می باشد. همچنین اشاره کرده است که برنامه های جدید دنیای دی‌سی بر روی این پروژه تاثیری نگذاشته اند.

 

فیلم بتمن سال گذشته اکران شد و موفق شد به سرعت نظر مخاطبین و بینندگان را به خودش جلب کند و با فروشی ۷۷۰ میلیون دلاری در سرتاسر دنیا فروش خوبی را تجربه کند. به همین دلیل کمپانی «برادران وارنر» تایید کرد که قرار است این فیلم ادامه ای داشته باشد و همچنین چند اسپین آف از روی آن ساخته شود.

 

همچنین این کارگردان در صحبت هایش آشکار کرده است که به همراه «ماتسون تاملین» درحال نوشتن فیلمنامۀ این فیلم می باشند. ماتسون تاملین در نوشتن فیلمنامه قسمت قبلی بتمن نیز نقش داشت.

 

و اما بازیگر، تا این لحظه آشکار نشده است چه بازیگرانی قرار است در این فیلم ایفای نقش کنند، اما ریوز در این مصاحبه گفته است که به شدت دوست دارد که دوباره با «رابرت پتینسون» همکاری داشته باشد.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۲۲ دی سال ۱۴۰۱ همچنان هیچ اطلاعات دیگری درمورد این فیلم به بیرون درز پیدا نکرده است.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید