2
4229
0
1 سال پیش
پوسترهای شخصیت‌های فیلم Shazam! Fury of the Gods منتشر شدند: همانطور که احتمالاً می دانید ادامه فیلم موفق شزم...

پوسترهای شخصیت‌های فیلم Shazam! Fury of the Gods منتشر شدند: همانطور که احتمالاً می دانید ادامه فیلم موفق شزم (Shazam 2019) با نام شزم! خشم خدایان (Shazam! Fury of the Gods 2023) به کارگردانی «دیوید اف سندبرگ» ساخته شده است و قرار است تا مدتی دیگر اکران خودش را آغاز کند و اخیراً پوستر های شخصیت های این فیلم منتشر شده اند که می توانید آن ها را در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

 

در قسمت دوم این فیلم که داستان چند سال بعد فیلم اول را روایت می کند خواهیم دید که خانواده بیلی با یکدیگر همکاری می کنند تا جلوی نابود شدن دنیا توسط «دختران اطلس» را بگیرند؛ آن ها برای این کار باید برای صلح با خدایان سفر کنند.

 

در پوستر های جدید چهار شخصیت اصلی فیلم یعنی «شزم» با بازی «زکری لی‌وای»، «کالوپسو» با بازی «لوسی لیو»، «هسپریدس» با بازی «هلن میرن» و «آنتیا» با بازی «ریچل زگلر» را می بینیم که همگی آمادۀ نبرد هستند و در حال نگاه کردن به رو به رو می باشند.

 

همچنین جا دارد اشاره کنیم که مدتی پیش دومین تریلر رسمی این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را از اینجا مشاهده کنید.

 

از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به: «زکری لی وای»، «اشر آنجل»، «دوئین جانسون»، «جک دیلن گریزر»، «آدام برودی»، «کریس فولتن»، «میشل بورت»، «جایمن هانسو»، «ایان چن» و «راس باتلر».

 

این فیلم قرار است در تاریخ ۱۷ مارس سال ۲۰۲۳ اکران خودش در سینما ها را آغاز کند.

 

برای بزرگ شدن تصاویر رو آن‌ها کلیک کنید:

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید