27
10637
5
1 سال پیش
تریلر رسمی فصل سوم سریال The Mandalorian منتشر شد: هرچه که به تاریخ آغاز پخش فصل سوم سریال به...

تریلر رسمی فصل سوم سریال The Mandalorian منتشر شد: هرچه که به تاریخ آغاز پخش فصل سوم سریال به شدت زیبای مندلورین (The Mandalorian) نزدیک می شویم، طرفداران سریال بیشتر مشتاق این می شوند که بدانند ادامه ماجراجویی های «دین جارین» به چه شکل خواهد بود؛ و اخیراً «لوکاس‌فیلم» برای این که مخاطبین را برای فصل سوم آماده کند تریلر کاملی از این فصل را منتشر کرده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

در سریال کتاب بوبا فت، ماندالوریان به کمک بوبا فت رفته و به او کمک می‌ کند جایگاه خود را به عنوان دایمیو تاتویین حفظ کند. در همین حال لوک اسکای‌واکر از گروگو می‌ خواهد بین تمرینات جدای و بازگشت نزد دین جارین یکی را انتخاب کند که گروگو گزینه دوم را انتخاب می‌ کند. در انتهای سریال بوبا فت، ماندو و گروگو با هم سفری را آغاز می‌ کنند.

 

فصل سوم سریال ماندالوریان به این سفر می‌پردازد که در آن دین جارین باید به «چشمه‌ های حیات» واقع در سیاره ماندالور برود تا شرافت خود را که به دلیل برداشتن کلا‌ه‌خودش از دست داده بود را دوباره به دست آورد و مجددا یک ماندالوری شود. او در این راه باید با ماندالوری‌های دیگر وارد نبرد شود.

 

این سریال در سال های اخیر به شدت مورد توجه بینندگان و منتقدین قرار گرفته است و یکی از اصلی ترین دلایل این استقبال حضور شخصیت «گروگو» در این سریال است که بیشتر آن را با نام «بیبی یودا» می شناسیم.

 

فصل سوم این سریال قرار است پخش خودش را در تاریخ ۱ مارس سال ۲۰۲۳ آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

5
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Zeinabetoun
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    فصل دوم سریال تو سایت نیست؟؟؟

  • amirreza437
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    واااییی عاشق اهنگشم

  • Majid azad
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    بالاخره خدا خواست و پیغمبر تایید کرد که بازم آقا ماندو و بِی‌بی برگردن به قاب دیدگانمان

  • mahbod_tec
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    یا قمر بنی هاشم‌ . لذت بینهایت تقدیم میکند…مندو

  • m7_k1
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    در پوست خودم نمی گنجم ♥️🥹