3
3410
0
1 سال پیش
تیزر جدید سریال Great Expectations با بازی الیویا کلمن منتشر شد: همانطور که بی شک اطلاع دارید سریال تاریخی...

تیزر جدید سریال Great Expectations با بازی الیویا کلمن منتشر شد: همانطور که بی شک اطلاع دارید سریال تاریخی جدید آرزو های بزرگ (Great Expectations) با بازی «الیویا کلمن» قرار است تا مدتی دیگر پخش خودش را آغاز کند و اخیراً تیزری کوتاه و جدید از این سریال منتشر شده است که به ما وعده یک سریال با فضای تاریک و جذاب را می دهد.

 

این سریال داستان یک یتیم به نام «پیپ» را دنبال می کند که کودکی خود را به عنوان یک شاگرد آهنگر گذرانده است؛ ناگهان از جایی ناشناس پولی باد آورده به او می رسد و این پول به او این فرصت را می دهد که به لندن سفر کند و وارد اجتماع شود.

 

از جمله بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «الیویا کلمن»، «فیون وایتهد»، «آشلی توماس»، «جانی هریس»، «تریستان گرول» و «مت بری».

 

این سریال از روی رمانی به همین نام به قلم «چارلز دیکنز» اقتباس شده است؛ در می ماه سال ۲۰۲۰ بود که اعلام شد این سریال تک فصلی در یک همکاری بین «بی‌بی‌سی» و «اف‌ایکس» ساخته خواهد شد و «استیون نایت» فیلمنامه را نگارش خواهد کرد. همچنین جا دارد اشاره کنیم که «تام هاردی» و «ریدلی اسکات» تهیه کنندگی این سریال را انجام داده اند.

 

مدتی پیش تریلر کامل و رسمی این سریال نیز منتشر شده است که می توانید آن را از اینجا مشاهده کنید.

 

این سریال قرار است در تاریخ ۲۶ مارس سال ۲۰۲۳ پخش خودش را آغاز کند.

 

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید