6
3738
0
1 سال پیش
اولین تیزر رسمی فصل سوم سریال Only Murders in the Building منتشر شد: سریال محبوب و کمدی فقط و...

اولین تیزر رسمی فصل سوم سریال Only Murders in the Building منتشر شد: سریال محبوب و کمدی فقط و فقط قتل های داخل ساختمان (Only Murders in the Building) در دو فصل گذشته اش مخاطبین خودش را همیشه با  اتفاقات جالب و غیر منتظره اش شوکه کرده است. احتمالاً می دانید که قرار است در تابستان سال ۲۰۲۳ فصل سوم این سریال، پخش خودش را آغاز کند و اخیراً اولین تیزر این فصل منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

 

این سریال داستان سه همسایه را روایت می کند که هر سه آن ها به پادکست های جنایت واقعی علاقه دارند و هنگامی که قتلی واقعی در ساختمان آن را اتفاق می افتد، یک پادکست درست می کنند و در آن به دنبال قاتل همسایه خود می گردند.

 

احتمالاً به خاطر دارید که مدتی پیش طی خبری اعلام کردیم که «مریل استریپ» نیز به جمع بازیگران این سریال اضافه شده است که می توانید خبر کاملـش را از اینجا مطالعه کنید. در این تیزر، برای اولین بار مقداری از ایفای نقش این بازیگر در این سریال به نمایش گذاشته می شود.

 

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، فصل سوم این سریال در تابستان سال ۲۰۲۳ پخش خودش را آغاز خواهد کرد؛ اما تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۲۳ اسفند سال ۱۴۰۱ هیچ تاریخ دقیق و رسمی ای اعلام نشده است.

 

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید