12
3278
0
1 سال پیش
تریلر جدید فصل دوم سریال Hunters منتشر شد: مدتی پیش بود که طی خبری، انتشار تریلر سریال شکارچیان (Hunters)...

تریلر جدید فصل دوم سریال Hunters منتشر شد: مدتی پیش بود که طی خبری، انتشار تریلر سریال شکارچیان (Hunters) را اطلاع دادیم که می توانید این تریلر را از اینجا تماشا کنید. و حالا بعد از چند هفته تریلر رسمی و جدید فصل دوم و نهایی این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

این سریال داستان یک گروه را روایت می کند که در دهه ۱۹۷۰ میلادی نازی ها را شکار می ‌کنند؛ در دومین فصل این سریال این گروه را در بزرگترین ماموریتشان خواهیم دید. بعد از مجموعه ای از شکست ها این گروه وقتی متوجه می شود که آدولف هیتلر زنده است و در جایی خودش را مخفی کرده است دوباره در هم جمع می شود تا کار او را یکسره کنند.

 

همانطور که می دانید «آل پاچینو» بزرگ بازیگر این سریال می باشد و از دیگر بازیگران این سریال می توان اشاره کرد به: «لوگان لرمن»، «جریکا هینتون»، «لنا اولین»، «جاش ردنر»، «کارول کین»، «لوئی اوزاوا چانگ چیان» و «جنیفر جیسن لی» که در این فصل به بازیگران این سریال اضافه شده است.

 

این سریال محصولی از آمازون می باشد و همانطور که در بالا اشاره کردیم این سریال در فصل دوم به پایان خواهد رسید؛ این فصل نهایی پخش خودش را در تاریخ ۱۳ ژانویه سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد کرد.

 

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید