11
4353
0
1 سال پیش
صدر نشینی The Super Mario Bros. Movie در باکس آفیس برای دومین هفتۀ متوالی: در اکثر خبر هایی که...

صدر نشینی The Super Mario Bros. Movie در باکس آفیس برای دومین هفتۀ متوالی: در اکثر خبر هایی که این روز ها منتشر می شود، احتمالاً می توان رد پایی از موفقیت های انیمیشن فیلم برادران سوپر ماریو (The Super Mario Bros Movie) پیدا کرد و اخیراً خبر موفقیت او در هفته دوم فروشش و باکس آفیس جهانی ۶۷۸ میلیون دلاری اش منتشر شده است. در ادامه بیشتر باکس آفیس این انیمیشن را بررسی خواهیم کرد. با دیجی موویز همراه باشید.

 

همانطور که می دانید این فیلم در باکس آفیس جهانی عملکرد خوبی را از خودش نشان داده است؛ و اما در باکس آفیس داخلی نیز موفق بوده و توانسته است در داخل آمریکا فروشی ۳۴۷٫۸۲ میلیون دلاری داشته باشد. به این ترتیب این انیمیشن تبدیل به پر فروش ترین فیلم سال ۲۰۲۳ شده است.

 

این انیمیشن برای دو هفته متوالی در لیست باکس آفیس، در رتبه اول فروش قرار دارد و تنها ۸۵٫۹۵ میلیون دلار دیگر تا شکستن رکورد فروش فیلم یخ‌زده دو (Frozen 2 2019) فاصله دارد که پیش بینی می شود بتواند در هفته و یا هفته های در پیش رو رکورد این انیمیشن را نیز بشکند.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۲۹ فروردین سال ۱۴۰۲ هیچ اطلاعاتی درمورد تاریخ انتشار این فیلم بر روی اینترنت به بیرون درز پیدا نکرده است.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید