3
3101
0
1 سال پیش
اولین تریلر فصل دوم سریال Hunters منتشر شد: در فوریه سال ۲۰۲۰ بود که سریال شکارچیان (Hunters) با بازی...

اولین تریلر فصل دوم سریال Hunters منتشر شد: در فوریه سال ۲۰۲۰ بود که سریال شکارچیان (Hunters) با بازی «آل پاچینو» و «لوگان لرمن» پخش خودش را آغاز کرد و تبدیل به یکی از سریال های محبوب شد. و حالا بعد از تقریباً سه سال این سریال با فصل دومـش در حال بازگشتن است. امروز اولین تریلر فصل دوم این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

همانطور که احتمالاً می دانید این سریال داستان یک گروه را روایت می کند که در دهه ۱۹۷۰ میلادی نازی ها را شکار می ‌کنند؛ در دومین فصل این سریال این گروه را در بزرگترین ماموریتشان خواهیم دید. بعد از مجموعه ای از شکست ها این گروه وقتی متوجه می شود که آدولف هیتلر زنده است و در جایی خودش را مخفی کرده است دوباره در هم جمع می شود تا کار او را یکسره کنند.

 

همچنین قرار است در این فصل فلش بک هایی داشته باشیم و یکی از ماموریت های لیدر پیشین این گروه را ببینیم که عواقبـش تا به امروز ادامه دارند.

 

در این فصل از سریال تمامی بازیگران فصل پیشین به نقش های خود باز خواهند گشت و همچنین «جنیفر جیسن لی» به بازیگران این فصل اضافه شده است.

 

فصل دوم این سریال در تاریخ ۱۳ ژانویه سال ۲۰۲۳ از «پرایم ویدئو» پخش خواهد شد. همچنین جا دارد اعلام کنیم که این فصل، فصل نهایی این سریال خواهد بود.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید