18
8765
0
1 سال پیش
  «پرایم ویدئو» جدیدترین تریلر سریال علمی تخیلی و درام محیطی (The Peripheral) به سازندگی «لیزا جوی» و «جاناتان...

 

«پرایم ویدئو» جدیدترین تریلر سریال علمی تخیلی و درام محیطی (The Peripheral) به سازندگی «لیزا جوی» و «جاناتان نولان» را که بر اساس یک رمان پر فروش به نویسندگی «ویلیام گیبسون» ساخته شده است را منتشر شده.

 

این تریلر در جریان برنامۀ «نیویورک کامیک کان» منتشر شد و جاناتان نولان درمورد این سریال به شرکت کنندگان گفت: “وقتی کتاب گیبسون رو خوندم حس آدمی رو داشتم که برای اولین بار ال‌اس‌دی مصرف کرده. من هیچ وقت چیزی شبیه به دنیایی که گیبسون خلق کرده ندیده بودم.

 

«کلویی گریس مورتس» در این سریال نقش «فلین فیشر» را بازی می کند، زنی که تلاش می کند در گوشۀ گمشده ای از آمریکای آینده تیکه های خانوادۀ از هم پاشیده شده اش را در کنار هم نگه دارد. فلین یک زن باهوش، جاه طلب و محکوم به فناست. اون اینده ای ندارد تا این که آینده او را فرا می خواند.

 

این بازیگر در جریان این برنامه درمورد این سریال صحبت کرده است و گفته است که در محصولات علمی تخیلی معمولاً انسانیتی وجود ندارد اما این سریال دقیقاً برعکس است و همین قابل تقدیر می باشد.

 

همچنین دیگر سازنده این سریال یعنی «لیزا جوی» در سخنرانی اش از گیبسون تقدیر و او را تحسین کرد.

 

از بازیگران این سریال می شود اشاره کرد به: «کلویی گریس مورتس» بازیگر فیلم (The Miseducation of Cameron Post 2018) در نقش «فلین فیشر»؛ «گری کار» بازیگر سریال (Downton Abbey) در نقش «ویلف نترتون»؛ «جک رینور» بازیگر فیلم (On the Basis of Se 2018) در نقش «برتون فیشر»؛ «الی گوری» بازیگر فیلم (One Night in Miami 2020) در نقش «کانر»؛ «شارلوت رایلی» بازیگر فیلم (London Has Fallen 2016) در نقش «الیتا» و«جی‌جی فیلد» بازیگر فیلم (Captain America: The First Avenger 2011) در نقش «لِو».

 

پخش سریال محیطی از تاریخ ۲۹ مهر سال ۱۴۰۱ آغاز خواهد و فصل اول این سریال علمی تخیلی ۸ قسمت خواهد داشت که به صورت هفتگی پخش می شوند.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید