2
3562
1
1 سال پیش
شرکت تحقیقاتی «نیلسن» داده های مربوط به مراسم امی امسال که از شبکه ان بی سی پخش شده است...

شرکت تحقیقاتی «نیلسن» داده های مربوط به مراسم امی امسال که از شبکه ان بی سی پخش شده است را منتشر کرده، داده هایی که برای بزرگترین شب تلویزیون اصلاً خوب به نظر نمی‌ رسند. مراسم اهدای جوایز امی نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد کاهش مخاطب داشته است که بر همین اساس می شود گفت امسال مراسم امی بدترین سالش را پشت سر گذاشته است.

 

برنامه اهدای جوایز امی در سال ۲۰۲۰ تعداد ۶٫۳۷ میلیون بیننده داشت که این آمار در سال بعدش یعنی ۲۰۲۱ رشدی ۱۶ درصدی کرد و به ۷٫۹ میلیون بیننده رسید اما امسال که می شود بدترین سال برای امی اعلامـش کرد این برنامه فقط ۵٫۹ میلیون بیننده داشت که افت شدیدی نسبت به سال گذشته اش است.

 

امسال سریال وراثت (Succession) از شبکه اچ بی او جایزه بهترین سریال درام و سریال تد لاسو (Ted Lasso) از شبکه اپل تی وی جایزه بهترین سریال کمدی را دریافت کردند. این دومین سال متوالی ای است که سریال تد لاسو موفق به دریاقت این جایزه مهم می شود. سریال پر طرفدار بهتره با سال تماس بگیری (Better Call Saul) در امی امسال موفق به دریافت هیچ جایزه ای نشد که همین باعث شد تعداد زیادی از طرفداران این سریال در شبکه های اجتماعی اعتراض خودشان را نشان بدهند. همچنین سریال پر طرفدار بازی مرکب (Squid Game) در این جشنواره توانست جایزه بهترین بازیگر مرد سریال درام و بهترین کارگردانی سریال درام را به خودش اختصاص بدهد که این اولین باری است که یک بازیگر و کارگردان آسیایی موفق به دریافت این جایزه ها می شوند.

 

امی امسال که سه ساعت به طول انجامید از شبکه ان بی سی پخش شد و همچنین به صورت همزمان از شبکه اینترنتی «پیکاک» هم قابل مشاهده بود. کارگردانی امی امسال به عهده «همیش همیلتون» بود. این کارگردان در سال ۲۰۱۰ تجربه کارگردانی مراسم اسکار را هم داشته است.

 

می توانید لیست کامل برندگان امی امسال را از اینجا ببینید.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Mohammad diable
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    امی امسال اعتبار خودشو کم کرد !