15
4608
0
1 سال پیش
سریال The Night Agent برای فصل دوم تمدید شد: همانطور که می دانید مدتی پیش فصل اول سریال مامور...

سریال The Night Agent برای فصل دوم تمدید شد: همانطور که می دانید مدتی پیش فصل اول سریال مامور شب (The Night Agent) از طریق پلتفرم نتفلیکس منتشر شد و این سریال به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد و حالا با وجود این که مدت زمانی کمی از انتشار این سریال گذشته است، نتفلیکس آن را برای فصل دوم تمدید کرده است. با دیجی موویز همراه باشید.

 

این سریال داستان یک مامور پایین رتبه اف‌بی‌ای به نام «پیتر ساترلند» را روایت می کند که در زیرزمین کاخ سفید کار می کند و مسئولیت مدیریت تلفنی را بر عهده دارد که هیچ وقت زنگ نمی خورد، تا این که یک شب این تلفن شروع به زنگ خوردن می کند و پیتر را به سمت توطئه ای سوق می دهد که به محل کار رسمی رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا منتهی می شود.

 

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم این سریال در مدت زمان کوتاهی مورد توجه قرار گرفته است و در صدر پربازدید ترین سریال های این هفته نتفلیکس قرار گرفته است، این سریال تا به این لحظه بیش از ۱۶۸٫۷ میلیون ساعت تماشا شده است.

 

این سریال در سایت «راتن تومیتوز» که نقد منتقدین حرفه را جمع آوری می کند توسط ۱۵ منتقد نقد شده است و امتیاز ۶٫۷ از ۱۰ را از آن ها گرفته است.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید