11
2470
0
1 سال پیش
مریل استریپ به فصل سوم Only Murders in the building پیوست: یک بازیگر فوق العاده دیگر نیز به لیست...

مریل استریپ به فصل سوم Only Murders in the building پیوست: یک بازیگر فوق العاده دیگر نیز به لیست بازیگران سریال فقط و فقط قتل های داخل ساختمان (Only Murders in the Building) اضافه شد. امروز طی ویدئویی در صفحه اینستاگرام شخصی «سلنا گومز» اعلام شده است «مریل استریپ» برنده سه جایزه اسکار به لیست بازیگران فصل سوم این سریال موفق «هولو» اضافه شده است. می توانید این ویدئو را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

در این ویدئو سه بازیگر این سریال را می بینیم که در کنار همدیگر نشسته اند و گومز از آن ها سوال می پرسد “واقعاً میشه بهترش کرد؟” و در همین موقع دوربین به سمت «پل راد» می چرخد و او می گویند “فکر می کنم میشه یکم بهترش کرد.” و بعد مریل استریپ از پشت سر آن ها وارد کادر می شود.

 

این سریال داستان سه شخص را روایت می کند که عاشق پادکست های جنایات واقعی هستند و در هر فصل درمورد یکی از قتل هایی که در این سریال اتفاق می افتد تحقیق می کند و در اکثر مواقع خودشان مضنون این قتل ها می شوند.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۲۸ دی سال ۱۴۰۱ همچنان هیچ خلاصه داستان و یا تاریخ دقیقی برای آغاز پخش فصل سوم اعلام نشده است و تنها می دانیم که این سریال احتمالاً در تابستان ۲۰۲۳ پخش خودش را آغاز می کند.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید