8
4561
0
1 سال پیش
تریلر رسمی سریال Great Expectations با بازی الیویا کلمن منتشر شد: هنگامی که بحث از درام های تاریخی می...

تریلر رسمی سریال Great Expectations با بازی الیویا کلمن منتشر شد: هنگامی که بحث از درام های تاریخی می شود یکی از نام هایی که به شدت می درخشد، نام بازیگر بریتانیایی یعنی «الیویا کلمن» می باشد که همیشه در این ژانر از خود آثار خوبی بر جای گذاشته است و خبر خوب این است که او در سریال تاریخی دیگری به نام آرزو های بزرگ (Great Expectations) ایفای نقش کرده است که تا مدتی دیگر پخش خواهد شد و اخیراً اولین تریلر رسمی این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید، با دیجی موویز همراه باشید.

 

این سریال داستان یک یتیم به نام «پیپ» را دنبال می کند که کودکی خود را به عنوان یک شاگرد آهنگر گذرانده است؛ ناگهان از جایی ناشناس پولی باد آورده به او می رسد و این پول به او این فرصت را می دهد که به لندن سفر کند و وارد اجتماع شود.

 

از جمله بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «الیویا کلمن»، «فیون وایتهد»، «آشلی توماس»، «جانی هریس»، «تریستان گرول» و «مت بری».

 

این سریال از روی رمانی به همین نام به قلم «چارلز دیکنز» اقتباس شده است؛ در می ماه سال ۲۰۲۰ بود که اعلام شد این سریال تک فصلی در یک همکاری بین «بی‌بی‌سی» و «اف‌ایکس» ساخته خواهد شد و «استیون نایت» فیلمنامه را نگارش خواهد کرد. همچنین جا دارد اشاره کنیم که «تام هاردی» و «ریدلی اسکات» تهیه کنندگی این سریال را انجام داده اند.

 

این سریال قرار است در تاریخ ۲۶ مارس سال ۲۰۲۳ پخش خودش را آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید