14
12977
2
1 سال پیش
اولین تریلر فیلم Shazam! Fury of the Gods منتشر شد: اگر فیلم شزم (Shazam 2019) را دیده باشید احتمالاً...

اولین تریلر فیلم Shazam! Fury of the Gods منتشر شد: اگر فیلم شزم (Shazam 2019) را دیده باشید احتمالاً می دانید که قسمت دوم این فیلم به نام شزم! خشم خدایان (Shazam! Fury of the Gods 2023) که ادامه ای است بر قسمت اول ساخته شده است و قرار است در تاریخ ۱۷ مارس سال ۲۰۲۳ اکران خودش در سینما ها را آغاز کند؛ اخیراً اولین تریلر این فیلم منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

در قسمت دوم این فیلم خواهیم دید که خانواده بیلی با یکدیگر همکاری می کنند تا جلوی نابود شدن دنیا توسط «دختران اطلس» را بگیرند؛ آن ها برای این کار باید برای صلح با خدایان سفر کنند.

 

از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد به: «زکری لی وای»، «اشر آنجل»، «دوئین جانسون»، «جک دیلن گریزر»، «آدام برودی»، «کریس فولتن»، «میشل بورت»، «جایمن هانسو»، «ایان چن» و «راس باتلر».

 

همانند قسمت پیشین «دیوید اف سندبرگ» کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است و فیلمنامه توسط «هنری گیدن» و «کریس مورگان» نگارش شده است.

 

فیلمبرداری اصلی این فیلم در تاریخ ۲۶ سال ۲۰۲۱ در آتلانتا آغاز شد و مدت کوتاهی پس از آغاز به دلیل همه گیری ویروس کرونا متوقف شد و در نهایت در تاریخ ۳۱ آگوست سال ۲۰۲۱ به پایان رسید.

 

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم این فیلم قرار است در تاریخ ۱۷ مارس سال ۲۰۲۳ اکران خودش در سینما ها را آغاز کند.

 

 

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • The_Mrtz
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    تریلر فیلم که چند ماه پیش منتشر شد بود🤨🙄

  • sinadipsi
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    از تریلرش هم مشخصه قرار چی بشه 🙁