6
4395
0
1 سال پیش
جان واترز پس از ۱۸ سال به فیلمسازی بازگشت: فیلمساز افسانه ای «جان واترز» بعد از ۱۸ سال باز...

جان واترز پس از ۱۸ سال به فیلمسازی بازگشت: فیلمساز افسانه ای «جان واترز» بعد از ۱۸ سال باز بر روی صندلی کارگردانی می نشیند تا اقتباس رمان خودش به نام «لیارمث» را بسازد. جان واترز این فیلم را برای کمپانی «ویلج رودشو» می نویسد و کارگردانی می کند و «استیو رابینو» تهیه کنندگی این اثر را بر عهده خواهد داشت. این کارگردان بعد از فیلم (A Dirty Shame 2004) دیگر فیلمی را کارگردانی نکرده بود.

 

این فیلمساز ۷۶ ساله طی یک بیانیه گفته است: “لیارمث دیوانه کننده ترین چیزی هست که توی این مدت نوشته ام و شاید بشه گفت انقدر رمانـم تکان دهنده بود که تونست موتور فیلمسازیم رو هم روشن کنـه، خوشحالم که به دنیای فیلمسازی برگشتم، امیدوارم بتونم این شادی زیاد رو به ماجراجویان سینما دوست در تمام دنیا منتقل کنم.”

 

این رمان داستان سه نسل زنان یک خانواده را دنبال می کند. «آدورا» که یک دامپزشکی غیرمجاز را در شرق منهتن اداره می کند و متخصص جراحی پلاستیک حیوانات است؛ «مارشا» دختر آدورا، یک دزدِ بیمارِ گوشه گیر  که همان شخصیت «لیارمث» می باشد و «پاپی» دختر مارشا که یک سالن بازی ترامپولین در حومه شهر بالتیمور دارد. در نهایت تمام این سه نفر برای کشتن یکدیگر توطئه می کنند.

 

لیارمث اولین رمان جان واترز به حساب می آید، این کارگردان در چندین سال اخیر کارگردانی را کنار گذاشته بود و در این مدت چندین کتاب غیرداستانی منتشر کرده بود و چندین تور برگزار کرده بود و همچنین در یک سری فیلم های کوتاه و پروژه های سینمایی و تلویزیونی ظاهر شده بود. او همچنین در سال ۲۰۰۷ یکی از تهیه کنندگان فیلم (Hairspray 2007) نیز بود. هنوز تاریخ مشخصی برای شروع تولید این فیلم اعلام نشده است.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید