13
4560
2
1 سال پیش
تریلر رسمی بخش اول فصل چهار You منتشر شد: در چند هفته گذشته نتفلکس تمام تلاش خودش را کرده...

تریلر رسمی بخش اول فصل چهار You منتشر شد: در چند هفته گذشته نتفلکس تمام تلاش خودش را کرده است که با انتشار تصاویر و پوستر های سریال تو (You)، مخاطبین را مشتاق نگه دارد. حالا که تنها یک ماه تا انتشار بخش اول فصل چهار زمان باقی مانده است این شبکه تریلر رسمی پارت اول را نیز منتشر کرده که می توانید آن را در انتهای این پست با زیرنویس فارسی مشاهده کنید.

 

جو گلدبرگ در سه فصل گذشته نام های مستعار زیادی را به خودش داده تا از گذشته جنایت وارش فرار کند، حالا این بار در این فصل او با نام استاد جاناتان مور به لندن رفته است و تلاش می کند که زندگی خودش را از نو بسازد. او در لندن با چهره های زیادی رو به رو می شود. هنگامی که جو درحال تلاش برای تغییر زندگی اش می باشد عادت های قدیمی اش شروع به برگشتن می کنند و او تلاش می کند تا آن ها را سرکوب کند.

 

جایی تریلر تغییر می کند که اشکار می شود قاتل دیگری به نام «قاتل پولدار خور» در لندن در حال فعالیت است که آدم های پولدار را هدف قرار میدهد و جو هدف جدید این قاتل است و برای او پیام های مرموزی می فرستد.

 

«تاتی گابریل» در این فصل به سریال بازخواهد گشت و «شارلوت ریچی»، «لوکاس گیج»، «تیلی کیپر»، «امی لی هیکمن» و «اد اسپیلرز» به عنوان بازیگران ثابت به تیم بازیگری اضافه می شوند. «تیکی لین»، «آیدان چنگ»، «استفن هاگان»، «بن ویگینز»، «آیو آستین»، «اوزیوما وقتیو»، «داریو کوتس»، «شان پرتوی»، «برد الکساندر» «آلیسون پارگتر» و «آدام جیمز» همگی نقش های پیشین خود را بازی خواهند کرد.

 

این فصل از سریال در دو بخش پخش خواهد شد، بخش اول در تاریخ ۹ فوریه سال ۲۰۲۳ بر روی پلتفرم نتفلیکس قرار خواهد گرفت و بخش دوم در تاریخ ۹ مارس منتشر خواهد شد.

 

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • amir
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    جو گلدربرگ بی نظیره واقعا

  • SEFOR
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    کاراگاه بازی داریم تو این فصل ؟