10
8971
4
1 سال پیش
اولین تیزر رسمی سریال اقتباسی Twisted Metal منتشر شد: اگر عاشق بازی های کامپیوتری و تماشای سریال هستید، خبر...

اولین تیزر رسمی سریال اقتباسی Twisted Metal منتشر شد: اگر عاشق بازی های کامپیوتری و تماشای سریال هستید، خبر خوب برای شما این است که مینی سریال جدید شبکه «پیکاک» با نام فلز درهم‌تنیده (Twisted Metal) که از روی بازی ای به همین نام اقتباس شده است، قرار است تا مدتی دیگر پخش خودش را آغاز کند و اخیراً اولین تیزر رسمی این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

در خلاصه داستان این مینی سریال آمده است: این سریال داستان فردی پر حرف را روایت می کند که با پیشنهادی رو به رو می شود که می تواند زندگی اش را بهتر کند، اما تنها در صورتی به این زندگی دست پیدا می کند که یک بستۀ مرموز را در سرتاسر یک سرزمین مردۀ پسا آخرالزمانی حمل کند و به مقصد برساند.

 

این تیزر هر چند کوتاه است، اما در همین زمان کم توانسته است به خوبی فضایی که قرار است داستان سریال در آن جریان داشته باشد را به تصویر بکشد.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «آنتونی مکی»، «استفانی بیاتریز»، «توماس هیدن چرچ»، «ساموآ جو»، «ویل آرنت»، «ریچارد کابرال»، «نو کمبل» و «کلوئه فاینمن».

 

این سریال قرار است در تاریخ ۲۷ جولای سال ۲۰۲۳ پخش خودش را آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

4
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • EhsanMokarian
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    بنظرم قراره باحال بشه دقیقا مثل بازیش که شاهکار بود. بعد حدود ۲۵ سال منتظر یک ریمیک یا ریمستر از بازیش بودم که سریالش داره میاد، چی از این بهتر؟ 🙂

  • mr.farshad1
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    واقعا خوشحالم از ساختن اين سريال و اميدوارم وفادار به نسخه اصلي باشه بايد بگم كه از دنياي گيم به خصوص ده ۹۰ ميلادي بايد تشكر كرد براي دنيايي كه ساختن برامون

  • Navashi
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    مم که زیاد از تریلر ش خوشم نیومد راستش تا ببینیم بیاد چی میشه

  • amirkm
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    بنظرم سریال خفنی هست و میشه انتظار ازش داشت فقط خداکنه سوسول بازی داخل این سریال نباشه و اینکه ۲۷ جولای کی میشه دقیقا