13
5165
3
1 سال پیش
تریلر جدید فصل هشتـم و نهایی سریال Fear The Walking Dead منتشر شد: طرفداران دنیای مردگان متحرک این روز...

تریلر جدید فصل هشتـم و نهایی سریال Fear The Walking Dead منتشر شد: طرفداران دنیای مردگان متحرک این روز ها بیش از هر چیز دیگری در انتظار آغاز فصل هشتـم و نهایی سریال از مردگان متحرک بترسید (Fear the Walking Dead) هستند که زمانی زیادی تا آغاز آن را باقی نمانده است، اخیراً تریلر جدیدی از این فصل منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

فصل هشتـم و نهایی این سریال حدوداً تا سه هفته دیگر پخش خودش را آغاز خواهد کرد و وقتی که این فصل به پایان برسد، هیچ سریال از این مجموعه باقی نمی ماند و همه سریال ها به پایان می رسند و باید در انتظار اسپین آف های جدید بمانیم. این اتفاق بعد از پانزده سال برای اولین بار است که رخ می دهد.

 

در این فصل «مورگان» و «مدیسن» را می بینیم که ماموریت به شدت مشکلی دارند، آن ها باید یک دختر هشت ساله را از جزیره پادری نجات بدهند.

 

در این تریلر مورگان را می بینیم که گرفتار می شود و در دردسر بزرگی خود را می یابد و اما اون همچنان باید اطلاعات کافی درمورد پادری به دست بیاورد تا آن ها را به دوستانـش بدهد. این تریلر به ما نشان می دهد که در این فصل تنها مسئله مرگ و زندگی مطرح است و هنگامی که در دنیای زامبی ها جنگی آغاز می شود، هیچ کس در امان نیست.

 

این فصل قرار است در تاریخ ۱۴ می سال ۲۰۲۳ پخش خودش را آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

3
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Zendgi=Film+Weed+Pitza
    گزارش اسپویل
    (11 ماه پیش)

    واااااایییییی… من پیر خرابات شدم در انتظار فصل هشت این اسپین افف لنتیی. اولین شریالی که هفت فصلو بکووب نگااا کردم و سااویده شدم از نصخی و چک کردن دیجی موویز واسه اومدن فصل جدیدیش این فصل۸ و تابوو واقعاا خوره مغزم شده بودن.

  • Muhammadm3hdi
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    Fear the walking dead قراره خیلی هیجانی بشه

  • Miretazen!!!+--+
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    از وقتی این پادریک اومد دیگه نفمیدم چه خرتوخریه این سریال