7
3135
0
1 سال پیش
اولین تریلر رسمی فیلم Boston Strangler با بازی کیرا نایتلی منتشر شد: خبر خوبی که بی شک دل هواداران...

اولین تریلر رسمی فیلم Boston Strangler با بازی کیرا نایتلی منتشر شد: خبر خوبی که بی شک دل هواداران «کیرا نایتلی» شاد می کند این است که فیلم جدید این بازیگر با نام جانی بوستون (Boston Strangler 2023) ساخته شده است و قرار است مدتی دیگر منتشر شود و اخیراً «هولو» اولین تریلر رسمی این فیلم را منتشر کرده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «لورتا مک‌لافلین» اولین خبرنگاری بود که برای اولین بار خبر قتل های جانی بوستون را منتشر کرد. او و «جین کول» تبعیض جنسیتی اوایل دهه ۶۰ میلادی را به چالـش کشیدند و خطر کشته شدنشان را به جان خریدند تا گزارش بدنام ترین قاتل سریالی شهر را منتشر کنند.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «کیرا نایتلی»، «کری کون»، «الساندرو نیوولا»، «کریس کوپر»، «دیوید دستمالچیان»، «مورگان اسپکتور»، «رابرت جان برک»، «بیل کمپ» و «روری کوچرین».

 

مسئولیت نگارش فیلمنامه و کارگردانی این فیلم بر عهده «مت راسکین» بوده است و تهیه کنندگی فیلم توسط «ریدلی اسکات» نام آشنا انجام شده است.

 

این فیلم قرار است در تاریخ ۱۷ مارس سال ۲۰۲۳ منتشر شود.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید