23
13746
1
1 سال پیش
اولین تصاویر سریال The Walking Dead: Daryl Dixon منتشر شدند: هرچند که سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) محصول...

اولین تصاویر سریال The Walking Dead: Daryl Dixon منتشر شدند: هرچند که سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) محصول «ای‌ام‌سی» به پایان رسیده است، اما این پایان به معنی به کلی پایان یافتن این مجموعه نیست؛ چندین پروژه اسپین آف از این مجموعه در دست ساخت هستند که یکی از آن ها مردگان متحرک: داریل دیکسون (The Walking Dead: Daryl Dixon) می باشد. همانطور که از نام این سریال مشخص است این سریال حول محور شخصیت داریل دیکسون با بازی «نورمن ریدس» می چرخد.

 

این سریال ماجراجویی های این زامبی کش محبوب در فرانسه را روایت می کند، اخیراً مجله آمریکایی «انترتینمنت ویکلی» اولین تصاویر این سریال را منتشر کرده است که می توانید آن ها را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

نورمن ریدس همچنین در مصاحبه ای با این مجله اینترنتی اعلام کرده است این سریال قرار است یک سریال به کل متفاوت نسبت به مجموعه اصلی باشد.

 

از دیگر بازیگرانی که در این سریال در کنار نورمن ریدس به ایفای نقش پرداخته اند می توان اشاره کرد به «کلمانس پوئزی» بازیگر فیلم تنت (Tenet 2020) و «آدام ناگایتیس» بازیگر سریال چرنوبیل (Chernobyl). همچنین «دیوید زابل» تهیه کنندگی اصلی این سریال را بر عهده دارد.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۱۶ آذر سال ۱۴۰۱ همچنان هیچ زمان پخشی برای این سریال به صورت رسمی اعلام نشده است اما می توان پیش بینی کرد که این سریال پخش خودش را در سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد کرد.

 

برای بزرگ شدن تصاویر روی آن ها کلیک کنید

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • The_Mrtz
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    بشدت منتظر🥲❤️‍🔥❤️‍🔥😻