23
10888
2
1 سال پیش
اسپین آف های در حال ساخت و آینده دنیای The Walking Dead: سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) محصول...

اسپین آف های در حال ساخت و آینده دنیای The Walking Dead: سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) محصول «ای‌ام‌سی» در سال میلادی گذشته به پایان رسید، اما دنیای این سریال تازه در ابتدای راهش است. اخیراً چند خبر درمورد اسپین آف های این سریال منتشر شده است که در ادامه درمورد تمام آن ها بحث خواهیم کرد.

 

در ابتدا؛ ای‌ام‌سی اعلام کرده است که اسپین آف از مردگان متحرک بترسید (Fear the Walking Dead) که یکی از اسپین آف های اصلی، این سریال به حساب می آید قرار است که در فصل هشتـمش به پایان برسد. این فصل پخش خودش را در تاریخ ۱۴ می سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد کرد.

 

یکی دیگر از اسپین آف های مردگان متحرک سریال مردگان متحرک: شهر مرده (The Walking Dead: Dead City) می باشد که بر اساس اعلام رسمی این سریال پخش خودش را در ژوئن سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد کرد. همچنین مدتی پیش تصاویری از این سریال منتشر شده اند که می توانید آن ها را از اینجا مشاهده کنید.

 

تمرکز سریال شهر مرده بر روی شخصیت «نیگان» با بازی «جفری دین مورگان» و «مگی گرین» با بازی «لورن کوهن» می باشد، دو شخصیتی که همیشه با هم در تضاد بودند. حتماً از اتفاق های که در سریال اصلی بین این دو افتاد با خبر هستید و می دانید منظور از تضاد بین این دو چه می باشد.

 

در طول سال های گذشته شخصیت داریل دیکسون با بازی «نورمن ریدس» یکی از محبوب ترین شخصیت های این سریال بوده است که قرار است اسپین آف مخصوص خودش را با نام مردگان متحرک: داریل دیکسون (The Walking Dead: Daryl Dixon) داشته باشد. این سریال قرار است پخش خودش را در سال ۲۰۲۴ آغاز کند. می توانید اولین تصاویر منتشر شده از این سریال را از اینجا مشاهده کنید

 

و در آخر؛ اخیراً شبکه ای‌ام‌سی اعلام کرده است که فیلمبرداری اسپین آف جدیدی با تمرکز بر شخصیت های «ریک گرایمز» و «میشون» امسال آغاز خواهد شد و این سریال که سریال به شدت مورد انتظاری است پخش خودش را در سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد کرد.

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • ۵۳۵۷۰۰۲۷۶۲
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    توی این تابلو عکس جودیث رو نمیبینم ، فکر کنم یادشون رفته . بهرحال اواخر سریال کاراکتر مهمی بود چراکه بعد از اینکه تیر خورد همه بازیگران اصلی دست و پاشونو گم کرده بودند

  • amir1270
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    بهترین سریالی که دیدم