25
10180
3
1 سال پیش
تیزر جدید سریال The Last of Us منتشر شد: کمتر از یک ماه تا آغاز پخش سریال جدید شبکه...

تیزر جدید سریال The Last of Us منتشر شد: کمتر از یک ماه تا آغاز پخش سریال جدید شبکه اچ‌بی‌او یعنی آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) زمان باقی مانده است، با نزدیک شدن به زمان پخش این سریال این شبکه تیزر جدید این سریال را منتشر کرده است که می توانید آن را در انتهای این پست مشاهده کنید.

 

همانطور که احتمالاً می دانید این سریال اقباسی است از بازی ای به همین نام و با ایفای نقش «پدرو پاسکال» و «بلا رمزی»؛ این سریال داستان جوئل و الی را روایت می کند، جوئل ماموریت دارد تا الی را سرتاسر آمریکا اسکورت کند و آن را به غرب آمریکا ببرد، آن ها در این سفر با چالش های زیادی به رو به می شوند.

 

این تیزر کوتاه برای بازیکنان بازی اول این مجموعه بازی، به شدت جذاب خواهد بود چون در این تیزر تصاویری را می‌ بینیم و دیالوگ هایی را می شنویم که مستقیماً از بازی برداشته شده اند.

 

سازندگان این سریال در طول این مدت تمام تلاش خود را کرده اند که به طرفداران بازی ثابت کنند که قرار نیست آنان را ناامید کنند؛ بلا رمزی نیز چندی پیش در طول رویدادی صحبت هایی در این مورد کرده بود که می توانید خبر کاملـش را از اینجا مشاهده کنید. همچنین مدتی پیش تریلر رسمی این سریال منتشر شده است که می توانید آن را از اینجا مشاهده کنید.

 

این سریال در تاریخ ۲۵ دی سال ۱۴۰۱ پخش خودش را آغاز خواهد کرد.

 

نظرات کاربـران

3
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Harry Potter
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    این مرده اوبرین مارتل گیم آف ترونز نیست؟

  • Elina_a
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    بلا رمزی پیشونی پرو مکس داره و اصلا حس الی رو نمیده اما امیدوارم توی سریال جا بیوفته چون اصلا نمیخوام با این سریال گند بزنن به بازی فوق العاده

  • Azadi
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    الی ویلیامس چقد مسخرس یکی بهتر نبود خدایی