2
2860
1
1 سال پیش
آبری پلازا به بازیگران سریال Agatha: Coven of Chaos پیوست: همه شخصیت شرور «آگاتا هارکنس» در سریال وانداویژن (WandaVision)...

آبری پلازا به بازیگران سریال Agatha: Coven of Chaos پیوست: همه شخصیت شرور «آگاتا هارکنس» در سریال وانداویژن (WandaVision) محصول «دیزنی پلاس» با بازی «کاترین هان» را می شناسیم؛ و احتمالاً می دانید که این شخصیت قرار است سریال مخصوص به خودش را داشته باشد؛ حالا چند خبر جدید درمورد این سریال منتشر شده است که با هم آن ها را مرور می کنیم.

 

غافل گیر نخواهید شد که بگوییم در این سریال که (Agatha: Coven of Chaos) نام دارد باز هم کاترین هان نقش شخصیت آگاتا هارکنس را بازی خواهد کرد. همچنین «ورایتی» اعلام کرده است که «آبری پلازا» و «جو لاک» به بازیگران این سریال اضافه شده اند. «اما کالفیلد» که از وانداویژن او را می شناسیم هم در این سریال حضور خواهد داشت و نقش «دتی» را بازی می کند.

 

«جک شفر» که در سریال وانداویژن مسئولیت نگارش فیلمنامه را بر عهده داشت برای این سریال هم باز خواهد گشت و نگارش فیلمنامه را انجام خواهد داد. او به علاوه نویسندگی، تهیه کننده اجرایی سریال نیز خواهد بود.

 

هنوز اطلاعاتی درمورد داستان و جزئیات این سریال به بیرون درز پیدا نکرده است پس نمی توان گفت که آیا این سریال اتفاقات بعد از وانداویژن را روایت خواهد کرد یا خیر.

 

همچنان تاریخ مشخصی برای شروع پخش این سریال به صورت رسمی اعلام نشده است اما به نظر می رسد که حداقل باید تا اواخر سال ۲۰۲۳ برای بازگشت یکی از قدرتمند ترین ساحره های دنیا صبر کنیم.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Portdin
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    هرموقع اینو میبینم مور مور میشه بدنم یاد لژیون میفتم