22
6426
2
1 سال پیش
اولین تریلر رسمی فصل دوم سریال Shadow and Bone منتشر شد: نتفلیکس چند روز پیش تیزر کوتاه و جذابی...

اولین تریلر رسمی فصل دوم سریال Shadow and Bone منتشر شد: نتفلیکس چند روز پیش تیزر کوتاه و جذابی از فصل دوم سریال سایه و استخوان (Shadow and Bone) منتشر کرد و در آن بازگشت «ژنرال کیریگان» با بازی «بن بارنز» را فاش کرد و امشب اولین تریلر رسمی این فصل منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

 

در تیزر کوتاه ژنرال کیریگان را دیدیم که بازگشتـش را اعلام کرد و همچنین گفت که دوستان جدیدی پیدا کرده است. در این تریلر به صورت کامل ارتش شکست ناپذیر تاریک او را می بینیم. این تریلر کوتاه حتی بیش از بیش شما را مشتاق و منتظر این فصل می کند.

 

این سریال که توسط «اریک هیزرر» اهل آمریکا ساخته شده است از دوگانه «شش کلاغ» و سه گانه «سایه و استخوان» اثر «لی باردوگو» اقتباس شده است. سازندگان این سریال تلاش کرده است که در این سریال این دو مجموعه را با هم ترکیب کنند.

 

از بازیگرانی که در این فصل ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «جسی می لی»، «بن بارنز»، «آرچی رنو»، «فردی کارتر»، «آمیتا سومان»، «کیت یانگ»، «دانیل گالیگان»، «کالاهان اسکوگمن» و «دیزی هد».

 

فصل دوم این سریال در ۱۶ مارچ سال ۲۰۲۳ پخش خودش را آغاز خواهد کرد.

 

نظرات کاربـران

2
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • tinymostafa
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    این سریال و “کارنیوال رو” به تنهایی بار کمبود یه سریال/فیلم ژانر فانتزی ناب به دوش میکشن فصل اول عالی بود بنظر فصل دوم هم عالی باشه

    • Amirmehdi123
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      موافقم هر دو عالین