21
7135
5
1 سال پیش
تیزر فصل دوم سریال Shadow and Bone منتشر شد: هنگامی که فصل اول سریال سایه و استخوان (Shadow and...

تیزر فصل دوم سریال Shadow and Bone منتشر شد: هنگامی که فصل اول سریال سایه و استخوان (Shadow and Bone) از نتفلیکس پخش شد، طرفداران رمان های گریشاورس اثر «لی باردوگو» برای تماشای این سریال هجوم آوردند؛ این سریال تلاش کرده است تا سه‌گانۀ گریشا و دوگانۀ شش کلاغ که همگی از آثار لی باردوگو هستند را با هم ترکیب کند؛ و حالا که در حال نزدیک شدن به آغاز فصل دوم هستیم، نتفلیکس تیزری از این سریال را منتشر کرده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

 

این سریال داستان «آلینا استارکوف» را روایت می کند، دختری که قدرت احضار نور خورشید را دارد و در دنیایی زندگی می کند که مالامال است از قاتل ها، دزد ها و یک لرد سیاه جذاب اما خطرناک.

 

این تیزر کوتاه، بازگشت «ژنرال کیریگان» با بازی «بن بارنز» را فاش می کند. در این تریلر ژنرال کیریگان را می بینیم که صورتـش را آشکار می کند و می گوید “من بازگشته ام. و دوستان جدیدی پیدا کرده ام.” این تیزر جذاب ما را به شدت مشتاق دیدن فصل دوم می کند.

 

از بازیگرانی که در این فصل ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «جسی می لی»، «بن بارنز»، «آرچی رنو»، «فردی کارتر»، «آمیتا سومان»، «کیت یانگ»، «دانیل گالیگان»، «کالاهان اسکوگمن» و «دیزی هد».

 

فصل دوم این سریال در ۱۶ مارچ سال ۲۰۲۳ پخش خودش را آغاز خواهد کرد.

 

 

نظرات کاربـران

5
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • iAmDeath
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    yaa hazrate pashm

  • پیام
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    میدونید بدترین دردی که به یک بیننده سریال میتونن وارد کنن چیه؟ اینه که ۱ الی ۲ ساال منتظر یه سریال میمونه که ببینش بعد وقتی سریال رو اکران میکنن هفته ای قسمت میده بیرون این بدترین ضد حال ممکنه

    • amir4245
      گزارش اسپویل
      (1 سال پیش)

      نت فلیکسه مگه همش باهم نمیاد؟

  • پیام
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    سریال خوبیه حتما ببینید منتظرشم

  • fafa91
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    نمیتونم برای فصل جدیدش صبررر کنمممم