9
3623
1
1 سال پیش
اولین پوستر رسمی قسمت سوم مجموعه فیلم‌های The Equalizer منتشر شد: خبر خوب برای طرفداران مجموعه فیلم های ایکوالایزر...

اولین پوستر رسمی قسمت سوم مجموعه فیلم‌های The Equalizer منتشر شد: خبر خوب برای طرفداران مجموعه فیلم های ایکوالایزر این است که قسمت سوم این مجموعه با نام ایکوالایزر سه (The Equalizer 3 2023) ساخته شده است و قرار است تا مدتی دیگر پخش خودش را آغاز کند و اخیراً «سونی پیکچرز» اولین پوستر رسمی این فیلم را منتشر کرده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

در خلاصه داستان این قسمت آمده است: در این قسمت رابرت به سمت جنوب ایتالیا می رود و متوجه می شود که دوستانـش تحت کنترل رئسای مافیای محلی هستند. به محض این که وقایع به سوی مرگبار شدن می روند، رابرت خوب می داند که باید چیکار کند: او باید با مقابله کردن با مافیا از دوستانـش مراقبت کند.

 

در این پوستر رابرت را می بینیم که در بر روی یک صندلی نشسته است و به دوربین نگاه می کند، در پشت او ایتالیا را می بینیم اما در انعکاسی که در زیر پای رابرت افتاده است تصویر «تندیس آزادی» که نمادی از آمریکا است به چشم می خورد. در این پوستر اعلام می شود که این فیلم، قسمت نهایی این مجموعه خواهد بود و همچنین در بالای سر رابرت جمله «عدالت مرزی نمی‌شناسد» به چشم می خورد.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «دنزل واشینگتن»، «داکوتا فانینگ»، «سونیا بن عمار» و «رمو جیرونه».

 

دو قسمت قبلی این مجموعه فیلم عبارتند از: ایکوالایزر (The Equalizer 2014) و ایکوالایزر دو (The Equalizer 2 2018)

 

این فیلم قرار است در تاریخ ۱ سپتامبر سال ۲۰۲۳ اکران خودش را در سینما ها آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Shikh
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    چه عجب ساخته شد🔫😈💣