9
3485
1
1 سال پیش
بلا رمزی: طرفدران بازی The Last of Us عاشق این اقتباس می‌شوند: همانطور که احتمالاً خودتان اطلاع دارید شبکه...

بلا رمزی: طرفدران بازی The Last of Us عاشق این اقتباس می‌شوند: همانطور که احتمالاً خودتان اطلاع دارید شبکه «اچ‌بی‌او» اقتباس تلویزیونی بازی محبوب آخرین نفر از ما (The Last of Us) را ساخته است و این سریال قرار است به زودی در تاریخ ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۳ پخش خودش را آغاز کند.

 

هر زمان که یک بازی تبدیل به یک فیلم یا سریال می شود طرفداران آن بازی نگران می شوند که شاید آن اقتباس نتواند به اندازۀ بازی خوب و جذب کننده باشد؛ اما بازیگر نقش «الی» در این سریال یعنی «بلا رمزی» اعتقاد دارد که این اتفاق در این مورد نخواهد افتاد.

 

در طول رویداد «کامیک کان اکسپرینس» که امسال در برزیل برگزار شد این بازیگر جوان درمورد این سریال سخنرانی کرد؛ او در سخنرانی اش گفته است “من کامل دلبستگی ای که مردم به این شخصیت ها و دنیا دارن رو درک می کنم. ما کاملاً این نگرانی ها رو درک می کنیم. فکر می کنم ما کارمون رو خیلی خوب انجام دادیم. قرار این سریال خیلی باحال باشه.”

 

این سریال که توسط سازنده سریال محبوب چرنوبیل (Chernobyl) یعنی «کریگ مازن» ساخته شده است، وقایع بازی اول را پوشش می دهد؛ یعنی ۱۲ سال بعد از اینکه دنیا توسط یک عفونت از بین رفته است. جایی که «جوئل» که یک بازمانده است باید یک دختر ۱۴ ساله را سر تا سر ایالات متحده اسپورت کند، آن ها در این سفر با مشکلات زیادی مواجه می شوند.

 

همچنین می توانید آخرین تریلر منتشر شده این سریال را از اینجا و پوستر های شخصیت ها را از اینجا مشاهده کنید.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Mahdy_paiandeh
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    تریلرش که معلوم بود فضای دارکش و جلوه های ویژش مثل گیمشه بلا رمزی شبیه الی بازی نیس ولی بازیش عالیه و صورتش مناسب همین فضای غم زده و دارکه پدرو پاسکال هم خیلی بازیگر خوبیه