8
4511
0
1 سال پیش
یکی از مورد انتظار ترین فیلم های امسال فیلم گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز (Glass Onion: A Knives Out...

یکی از مورد انتظار ترین فیلم های امسال فیلم گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز (Glass Onion: A Knives Out Mystery 2022) به کارگردانی و نویسندگی «ریان جانسن» است. این فیلم برای اولین بار در جشنواره تورنتو به نمایش درآمد و جانسن به شوخی گفت: “آنقدر به ساختن این فیلم ادامه میدم تا دنیل کریگ شماره ام رو بلاک کنـه.” حالا دنیل کریگ در مصاحبه ای در این مورد صحبت کرده و به صراحت اعلام کرده است که در آینده به بازی کردن در این نقش ادامه خواهد داد.

 

کریگ در این مورد گفت: “اگه جانسن به نوشتن ادامه بده، منم توشون بازی می‌کنم؛ اون نویسندۀ فوق العاده ایـه و همین هم کار رو برای من خیلی آسون می کنه.”

 

در این قسمت یک میلیارد حوزه تکنولوژی دوستان نزدیکش را برای یک تعطیلات به جزیره خصوصی اش در یونان دعوت می کند و یکی از مهمان ها در این مهمانی به قتل می رسد و همینجا ست که کارآگاه بنویت بلانک معروف و محبوب برای حل پرونده وارد عمل می شود. داستان این فیلم به قسمت قبلی ربطی ندارد و بجز کریگ تمام بازیگران تغییر کرده اند.

 

وقتی از جانسن پرسیدند که آیا قصد دارد در قسمت های آینده بازیگران را تغییر بدهد یا نه، این احتمال را کاملاً رد نکرد اما تاکید کرد که چیزی که این مجموعه فیلم را جذاب می کند همین تغییرات کلی است. او گفت “فکر می کنم بخش باحال این فیلم ها همینـه که ادامه ی همدیگه نیستن و هرکدوم یک داستان کاملاً متفاوت دارند. من فقط می خوام یک چیز باحال بسازم که همه رو غافلگیر کنـه و مخاطبین رو خوشحال.”

 

این فیلم در تاریخ ۲۳ دسامبر بر روی نتفلیکس قرار خواهد گرفت. نتفلیکس امتیاز ساخت این فیلم را به قیمت ۴۶۹ میلیون دلار خریداری کرده است و حق ساخت حداقل یک قسمت دیگر را هم دارد. اعلام شده که قسمت سوم این فیلم در سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید