7
2656
0
1 سال پیش
تریلر رسمی سریال White House Plumbers با بازی وودی هرلسون منتشر شد: اگر اهل خواندن تاریخ و اتفاقات جالـبش...

تریلر رسمی سریال White House Plumbers با بازی وودی هرلسون منتشر شد: اگر اهل خواندن تاریخ و اتفاقات جالـبش باشید احتمالاً داستان رسوایی واترگیت و استعفای «ریچارد نیکسون» رئیس جمهور آمریکا را می دانید، و حالا اچ‌بی‌او مینی سریالی را با این موضوع با نام لوله‌کش‌هاش کاخ سفید (White House Plumbers) ساخته است که قرار است تا مدتی دیگر پخش خودش را آغاز کند، اخیراً اولین تریلر رسمی این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

در خلاصه داستان این سریال آمده است: این سریال داستان واقعی خرابکاری سیاسی ریچارد نیکسون و مغرهای متفکر رسوایی واترگیت یعنی «اورت هاوارد هانت» و «جرج گوردون بتل لیدی» را روایت می کند، دو شخصی که به طور تصادفی باعث سرنگونی رئیس جمهوری شدند که قصد محافظت از او را داشتند.

 

رسوایی واترگیت چیست؟ واترگیت نام یک هتل در آمریکاست که محل استقرار ستاد انتخاباتی حزب دموکرات آمریکا نیز بود و در اواخر سال ۱۹۷۳ یعنی زمانی که نیکسون در دوره دوم ریاست جمهوری خود بود مشخص شد که در این هتل شنود گذاشته است و پس از افشای این جاسوسی برای استیضاح نشدن از سمت خود استعفا داد.

 

از مجله بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «وودی هرلسون»، «جاستین ثرو»، «دامنل گلیسون»، «لینا هیدی»، «کرنان شیپکا»، «آیک بارینهولتز»، «یول وازکوئز»، «دیوید کرامهولتز»، «ریچ سومر»، «کیم کوتس»، «لیام جیمز»، «گری کول»، «توبی هاس»، «زوئی لوین»، «جان کارول لینچ»، «زاک اورث»، «آنتونی پلنا»، «اف موری آبراهام»، «کاتلین ترنر»، «جودی گریر»، «کوربین برنسن» و «جی پی مانوکس».

 

این سریال قرار است در تاریخ ۱ می ماه سال ۲۰۲۳ پخش خودش را آغاز کند.

 

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید