4
3643
1
1 سال پیش
اولین تریلر رسمی سریال The Diplomat با بازی کری راسل منتشر شد: اگر طرفدار سریال های سیاسی هستید، خبر...

اولین تریلر رسمی سریال The Diplomat با بازی کری راسل منتشر شد: اگر طرفدار سریال های سیاسی هستید، خبر خوب برای شما این است که سریال جدید نتفلیکس با نام دیپلمات (The Diplomat) و با بازی «کری راسل» قرار است تا مدتی دیگر منتشر شود و اخیراً اولین تریلر رسمی این سریال منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

 

در خلاصه داستان این سریال آمده است: در بحبوحه یک بحران بین‌المللی، کیت وایلر که یک دیپلمات حرفه ای است شغلی را به دست می آورد که برای او مناسب نیست، این شغل پیامد های اساسی ای را برای ازدواج و آیندۀ سیاسی اش به همراه دارد.

 

از مجموعه بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کرده اند می توان اشاره کرد به: «کری راسل»، «روفس سوئل»، «دیوید گیسی»، «آتو اساندو»، «روری کینیار»، «میگل ساندووال»، «نانا منسا»، «مایکل مک‌کین»، «پرل مکی»، «سلیا ایمری»، «پنی داونی» و «علی ان».

 

این سریال هشت قسمتی توسط «دبورا کان» ساخته شده است، دبورا کان جزء نویسندگان سریال آناتومی گری (Grey’s Anatomy) و سریال های دیگری نیز بوده است. همچنین او جوایز زیادی از جمله جایزه انجمن نویسندگان آمریکا را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

 

این سریال قرار است در تاریخ ۲۰ آپریل سال ۲۰۲۳ از طریق پلتفرم نتفلیکس منتشر شود.

 

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • makan_art
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    دمش گرم تو تریلر گفت پرشین گلف.خداروشکر اینجا حداقل خلیج فارس رو خلیج عرب نگفتند.