4
2861
0
1 سال پیش
اصغر فرهادی کارگردان فیلم برندۀ اسکار «جدایی نادر از سیمین» و تهیه کننده آمریکایی «کریستین وشان» که تهیه کنندگی...

اصغر فرهادی کارگردان فیلم برندۀ اسکار «جدایی نادر از سیمین» و تهیه کننده آمریکایی «کریستین وشان» که تهیه کنندگی فیلم (Brothers by Blood 2020) را در کارنامه کاری خود دارد و «السکاندر نانا» که کارگردانی فیلم نامزد اسکار (Collective 2019) را بر عهده داشته، داوران ۱۸مین دورۀ جشنواره فیلم زوریخ که از ۲۲ سپتامبر تا ۲ اکتبر برگزار می شود شدند.

 

اصغر فرهادی رئیس هیئت داوران بخش «بهترین فیلم بلند بین‌المللی» خواهد بود. اصفر فرهادی به همراه کارگردان سوئینی «پترا ولپه» کارگردان فیلم (The Divine Order 2017) و «دنیل دریفاس» تهیه کننده فیلم (All Quiet on the Western Front 2022) و تهیه کننده سوئدی «پیتر گوستافسون» که تهیه کنندگی فیلم (Border 2018) را بر عهده داشته و همچنین کارگردان بریتانیایی «کلیو بارنارد» که کارگردانی فیلم (Dark River 2017) را بر عهده داشته است این بخش را داوری خواهند کرد.

 

السکاندر نانا نظارت هیئت داوران بخش مسابقه بهترین فیلم مستند بین الملل را بر عهده خواهد داشت. نانا به همراه «سوشمیت قوش» کارگردان مستند (Writing with Fire 2021) و تدوینگر فیلم «آتانس جورجو» که تدوین مستند (Honeyland 2019) را بر عهده داشته و تهیه کننده سوئیسی «جوئل برتوسا» تهیه کننده مستند (I Am Not Your Negro 2016) و همچنین «نینا نومانکادیچ» کارگردان مستند، این بخش را داوری خواهند کرد.

 

و کریستین وشان رئیس هیئت داوران بخش سوم این جشنواره خواهد بود. در این بخش آثاری که به سه کشور سوئیس، آلمان و اتریش مرتبط باشند با هم رقابت می کنند. وشان به همراه کارگردان مستند (The Fam 2021) « فرد بیلیف» و «کاترینا ماکسین» فیلمساز استرالیایی سازندۀ فیلم (L’animale 2018) و تدوینگر فیلم «ماریا فانتاستیکا والموری» تدوینگر  فیلم (Once More Unto the Breach 2019) و « راجر شاوینسکی» روزنامه نگار سوئیسی، این بخش را داوری خواهند کرد.

 

مراسم اعطای جوایز جشنواره فیلم زوریخ در اول اکتبر انجام می شود و همچنین به برندگان این جشنواره در هر بخش یک کمک هزینۀ نقدی ۲۶ هزار دلاری داده می شود.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید