23
6348
3
1 سال پیش
فیلم بعدی و نهایی کوئنتین تارانتینو The Movie Critic نام خواهد داشت: همانطور که می دانید فیلم بعد تارانتینو...

فیلم بعدی و نهایی کوئنتین تارانتینو The Movie Critic نام خواهد داشت: همانطور که می دانید فیلم بعد تارانتینو فیلم دهـم او خواهد بود و این کارگردان بارها اعلام کرده است که تنها ده فیلم خواهد ساخت و حالا اخیراً «هالیوود ریپورتر» گزارشی رسمی منتشر کرده است و در آن اعلام کرده است که تارانتینو درحال آماده کرد فیلم دهـم خود به نام منتقد فیلم (The Movie Critic) می باشد. در ادامه این خبر را بررسی خواهیم کرد.

 

بی شک جزئیات این پروژه همچنان به بیرون درز پیدا نکرده اند اما گفته می شود که داستان این فیلم در دهه ۷۰ میلادی رخ می دهد و شخصیت اصلی آن یک زن است. با توجه به این اطلاعات، ممکن است این فیلم درمورد «پالین کیل» باشد؛ منتقدی که در دوره خودش بهترین منتقد سینما به حساب می آمد و به نوشتن نقد های نیش دار معروف بود. صحبت های این منتقد الهام بخش کارگردانان زیادی از جمله «وس اندرسون» و البته شخص تارانتینو بوده اند. انتظار می رود که فیلمبرداری این فیلم در پاییز سال ۲۰۲۳ آغاز شود.

 

همانطور که در جریان هستید فیلم قبلی این کارگردان با عنوان روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood 2019) در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و توانست نظر مخاطبین زیادی را به خودش جلب کند، اما این فیلم تنها نمونه ای از آثار موفق این کارگردان بزرگ می باشد.

 

و جا دارد اشاره کنیم که تارانتینو مدتی پیش اعلام کرده بود که قصد ساخت سریالی هشت قسمتی را دارد که می توانید خبر کاملـش را از اینجا مطالعه کنید.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۱ هیچ اطلاعات دیگری درمورد این فیلم به بیرون درز پیدا نکرده است.

نظرات کاربـران

3
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • just watcher
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    یعنی تو این فیلمش خون وخونریزی نداره؟!!😢😢😢

  • PANDAMOON
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    تارانتینو فیلم بد نمیسازه! لااقل امیدوارم………………

  • Pedi1366
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    بی صبرانه منتظرم