10
3732
0
1 سال پیش
کوئنتین تارانتینو درحال برنامه ریزی برای ساخت سریالـش می‌باشد: به نظر می رسد که «کوئنتین تارانتینو» کارگردان فیلم روزی...

کوئنتین تارانتینو درحال برنامه ریزی برای ساخت سریالـش می‌باشد: به نظر می رسد که «کوئنتین تارانتینو» کارگردان فیلم روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood 2019) قصد دارد پیش از کارگردانی کردن آخرین فیلمـش وارد مدیوم تلویزیون بشود و یک سریال راز آلود هشت قسمتی را کارگردانی کند؛ می گویم آخرین چون تارانتینو مدت هاست که اعلام کرده است که احتمالاً فقط ده فیلم خواهد ساخت و بعد از دنیای سینما خداحافظی می کند. خبر ساخت یک سریال تلویزیونی را شخص تارانتینو در گفتگویی که با منتقد فیلم آمریکایی یعنی «الویس میچل» داشته است فاش کرده و گفته احتمالاً سال آینده این پروژه را استارت می زند.

 

همینطور «ورایتی» گزارشی منتشر کرده است و در آن اعلام کرده است که تارانتینو هنگامی که درحال تبلیغ کتاب جدیدش به نام «تفکر در سینما» بوده است به جمعیت اعلام کرده است که در سال ۲۰۲۳ فیلمبرداری یک سریال هشت قسمتی را آغاز خواهد کرد.

 

با وجود این که این کارگردان مطرح بیشتر بخاطر فیلم هایش شناخته می شود اما این اولین باری نیست که قرار است در این مدیوم فعالیت کند؛ او در سال ۱۹۹۵ یکی از قسمت های سریال (E.R.) و در سال ۲۰۰۵ یکی از قسمت های سریال (C.S.I.) را کارگردانی کرده است.

 

همچنین در ماه فوریه اعلام شده بود که تارانتینو ممکن است چندین قسمت از سریال درحال ساخت (Justified: City Primeval) را کارگردانی کند اما از آن زمان به بعد دیگری خبری در این مورد منتشر نشده است و ممکن است او دیگر بخشی از این پروژه نباشد.

 

تا لحظه انتشار این خبر اطلاعات بیشتری درمورد این سریال به بیرون درز پیدا نکرده است.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید