24
13465
7
1 سال پیش
جانی دپ و امبر هرد به توافق رسیدند: اکثر ما در جریان شکایات بین «جانی دپ» بازیگر فیلم عشاء...

جانی دپ و امبر هرد به توافق رسیدند: اکثر ما در جریان شکایات بین «جانی دپ» بازیگر فیلم عشاء ربانی سیاه (Black Mass 2015) و «امبر هرد» بازیگر فیلم آکوامن (Aquaman 2018) بوده ایم؛ اخیراً امبر هرد در صفحه رسمی اینستاگرامـش بیانیه ای را منتشر کرده است و در آن اعلام کرده است که با همسر سابقـش به توافق رسیده اند.

 

این بازیگر در این پست گفته است که این توافق به معنی پذیرش اتهامات و یا یک عمل امتیازی نمی باشد؛ او اعلام کرده است که بی اعتماد شدنـش نسبت به سیستم حقوقی آمریکا یکی از دلایلی بوده است که او این تصمیم را گرفته است؛ او همچنین در این پست نوشته است که شواهد فراوان و مستقیمی وجود داشته اند که شهادت های او را تایید می کرده اند اما از این پرونده کنار گذاشته شده اند و محبوبیت و قدرت بیش از دلیل و رویه قضایی در این سیستم اهمیت دارد.

 

همچنین هرد در اوایل همین ماه میلادی درخواست تجدید نظرش را به دادگاه داده بود اما در این بیانیه اعلام کرده است که حتی اگر این درخواست تجدید نظر در ایالات متحده تایید شود در بهترین حالت مجدداً یک محاکمۀ جدید آغاز می شود که هیئت منصفه جدید باید در آن این موضوع را بررسی کنند و برای او آسان نخواهد بود که برای بار سوم این مسیر را طی کند. او اضافه کرده است که می خواهد زمانـش را به صورت سازنده و هدفمند سپری کند.

 

همه به خاطر داریم که در آخرین دادگاهی که برای رسیدگی به این پرونده برگزار شد امبر هرد متهم شناخته شد و قرار شد به دلیل خسارات روحی، جسمی و مالی ای که به دپ وارد شده اند مبلغ ۱۰ میلیون دلار به او غرامت پرداخت کند.

 

اخیراً تیم وکلای جانی دپ اعلام کرده است که دپ از ابتدا به دنبال پول نبوده است و تنها پاک کردن نامـش برایش اهمیت داشته است. به همین دلیل دپ نیز اعلام کرده است که ۹ میلیون دلار از این غرامت ۱۰ میلیون دلاری را می بخشد و یک میلیون دلار باقی مانده را به خیریه اهدا خواهد کرد.

نظرات کاربـران

7
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • Samiyar00743
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    امبرهردسابقه خوبی نداره در روانپزشکی ولی شایدهمش تقصیراون نبوده جانی دپ خیلی پولداره واعتبارداره پیش همه ی آمریکاییا میتونسته همه روبخره ک ب نفعش رأی بدن

  • sepehrsD
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    اوفییییی حقش بود با این کار امبر هرد فقط تحقیر شد من دادگاهشون رو کامل دیدم ولی کاش پیشنهاد سیصد و یک ملیون دلاری دیزنی رو رو میگرفت جاش تو دزدان دریایی خالیه

  • Elessar
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    جانی دپ باز هم آدم بودنش رو ثابت کرد 💪🏼

  • Pkht
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    زیادی لطف کرده بهش.

  • aj6
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    همینم از سلطان جانی دپ انتظار میرفت و از اولم معلوم بود دنبال چیه.

  • Mehrdad
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    سلطان جانی ♥️♥️♥️

  • The_Mrtz
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    خانم ها و آقایون، آقای جانی دپ 😍🤩👌