2
4018
1
1 سال پیش
«ادی مورفی» باز با همبازی های قدیمی اش یعنی «جاج رینهولد»؛ «جان اشتون»؛ «پل رایزر» و «برانسون پینچوت» برای...

«ادی مورفی» باز با همبازی های قدیمی اش یعنی «جاج رینهولد»؛ «جان اشتون»؛ «پل رایزر» و «برانسون پینچوت» برای ساخت قسمت جدید فیلم پلیس بورلی هیلز به نام «پلیس بورلی هیلز: اکسل فولی» با هم متحد می شوند. این فیلم بعد از سه فیلم (Beverly Hills Cop 1984)؛ (Beverly Hills Cop II 1987) و (Beverly Hills Cop III 1994) چهارمین قسمت این مجموعه فیلم به حساب می آید.

 

نتفلیکس در سال 2019 حق پخش قسمت بعدی این فیلم که در حال حاضر در حال تولید است را به دست آورد. تهیه کنندگان این مجموعه فیلم تصمیم گرفتن که برای اسم قسمت جدید اعداد رومی را کنار بگذارند و از اسم فولی استفاده کنند که نام افسر پلیس دیترویت است که برای تحقیق درمورد جنایات به لس آنجلس می آید.

 

داستان این قسمت از فیلم همچنان فاش نشده است اما احتمالاً درمورد شخصیت اکسل فولی است که برای حل کردن یک پروندۀ دیگر برمی‌ گردد.

 

سه قسمت اول این فیلم در باکس آفیس فروش خوبی داشتند و این سه فیلم در سرتاسر جهان 700 میلیون دلار فروش کردند و حضور ادی مورفی در سینما به عنوان یک ستاره را تثبیت کردند. برنامه ساخت چهارمین قسمت این فیلم دهه ها بود که در دست کار بوده است. کارگردانی این قسمت از این مجموعه فیلم به عهده «مارک مولی» استرالیایی است و فیلمنامه اش توسط «ویل بیل» نویسندۀ فیلم «Aquaman 2018» نگارش شده است. هنوز زمان اکران این فیلم مشخص نشده است.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • hesam.71
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    خاطرات کودکیمون