4
1530
0
1 هفته پیش
استدیوی یونیورسال و بلام هاوس اولین تیزر از فیلم “Wolf Man” را منتشر کردند. قرار است کریستوفر ابوت نقش...

استدیوی یونیورسال و بلام هاوس اولین تیزر از فیلم “Wolf Man” را منتشر کردند. قرار است کریستوفر ابوت نقش هیولای ترسناک و کلاسیک این فیلم را بازی کند.

 

به همراه کریستوفر ابوت، جولیا گارنر نیز در این فیلم حضور دارد. این دو بازیگر قبلا در سال 2011 و در فیلم “Martha, Marcy, May, Marlene” نیز هم بازی بوده‌اند و آن فیلم اولین نقش حرفه‌ای جولیا گارنر محسوب میشود.

 

این اولین باری نیست که کریستوفر ابوت در یک فیلم ترسناک بازی میکند. او در سال 2017 در فیلم “It Comes at Night” نیز حضور داشت. او همچنین سابقه‌ی بازی در فیلم‌های “Catch-22” و “Poor Things” را نیز داشته است. جولیا گارنر نیز با برنده شدن سه جایزه‌ی امی برای بازی در نقش روث لنگمور در سریال “Ozark” به شهرت رسید. او همچنین در سال 2022 در سریال “Inventing Anna” نیز بازی کرده بود و به خاطر بازیش در نقش آنا دلوی نامزد امی شده بود.

 

فیلم “Wolf Man” توسط لی وانل (سازنده‌ی مشترک فیلم “Saw”) کارگردانی شده است. او همچنین در سال 2022 فیلم ترسناک و پر طرفدار “The Invisible Man” را نیز کارگردانی کرده بود که در باکس آفیس جهانی به فروش 144 میلیون دلاری رسید. این همچنین چهارمین فیلم او برای استدیوی Blumhouse است. سه فیلم قبلی او برای این استدیو شامل “The Invisible Man” و “Upgrade” و “Insidious: Chapter 3” بودند.

 

لی وانل به همراه کوربت تاک، لورن شاکر بلام و ربکا انجلو فیلمنامه‌ی “Wolf Man” را نوشته است. جیسون بلام تهیه کننده‌ی فیلم خواهد بود. همچنین رایان گاسلینگ (در ابتدا اعلام شده بود در فیلم نیز بازی خواهد کرد)، کن کائو، بی سکیرا، مل ترنر و لی وانل تهیه کنندگان اجرایی فیلم می‌باشند.

 

“Wolf Man” قرار است در تاریخ 17 ژانویه‌ی 2025 (بیست و هفت دی ماه) در سینماهای آمریکا و جهان پخش شود.

در زیر میتوانید تریلر این فیلم را با زیرنویس فارسی از دیجی‌موویز تماشا کنید.

نظرات کاربـران

0
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید