8
8108
1
1 سال پیش
بازیگر سریال بازی مرکب متهم به سوء رفتار جنسی شد: «او یونگ سو» یکی از ستارگان نقش اصلی سریال...

بازیگر سریال بازی مرکب متهم به سوء رفتار جنسی شد: «او یونگ سو» یکی از ستارگان نقش اصلی سریال محبوب بازی مرکت (Squid Game 2021) در کره جنوبی متهم به سو رفتار جنسی شد. این قضیه به سال ۲۰۱۷ باز می‌ گردد؛ زنی که نامـش فاش نشده است ادعا کرده که او یونگ سو در سال ۲۰۱۷ بدون اجازه او را لمس کرده است.

 

این پرونده در دسامبر سال ۲۰۲۱ توسط مقامات کره جنوبی مورد بررسی قرار گرفت و در آپریل ۲۰۲۲ بسته شد. اما طبق گزارشی که «ورایتی» منتشر کرده است به نظر می رسد که جریان بررسی این پرونده دوباره به کار افتاده است.

 

این بازیگر توسط رسانه «جی‌تی‌بی‌سی» که رسانه ایست کره ای بیانیه ای را منتشر کرده است و در آن ادعای این زن را نادرست خوانده است. متن این بیانیه به این شکل می باشد: “من فقط دستـش رو گرفتم تا از رودخونه ردش کنم، بعدش هم ازش معذرت خواهی کردم چون گفت اگه معذرت خواهی کنم الم شنگه راه نمی ندازه، اما این به این معنی نیست که من جرمی انجام دادم.” مشخص نیست که این متن توسط چه شخص یا سازمانی ترجمه شده است و آیا ترجمه درستی می باشد یا خیر.

 

همه این بازیگر را بخاطر بازی در نقش «بازیکن ۰۰۱» در سریال معروف بازی مرکب می شناسیم، او اولین بازیگر کره ای است که تا به حال موفق شده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به دست بیاورد.

 

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۵ آذر سال ۱۴۰۱ اطلاعات بیشتری درمورد این اتفاق به بیرون درز پیدا نکرده است. همچنین هنوز مشخص نیست که این اتهامات در روند ساخت فصل دوم سریال بازی مرکب تاثیری دارند یا خیر.

نظرات کاربـران

1
COMMENTS
برای انتشار دیدگاه خود
وارد پنل کاربری خود شوید
یا در سایت
عضو شوید
  • La
    گزارش اسپویل
    (1 سال پیش)

    عجیبه